معجزه های درمانی دارچین و عسل

دارچین و عسل

١ . درمان بيماری قلبی:
مخلوطی از عسل و پودر دارچین را تهیه كنيد و به جای مربا روی نان قرار دهید و به طور منظم در وعده صبحانه صرف كنيد. اين روش در كاهش كلسترول، جلوگيري از بروز حمله قلبی، تنفس راحت و تقويت ضربان قلب موثر است. بیماران مبتلا به حمله قلبی نيز با مصرف روزانه اين مخلوط از حمله قلبی بعدی درامان خواهند بود. با افزایش سن شاهرگ های حیاتی و سیاهرگ ها خاصیت انعطاف پذیری خود را از دست مي دهد. عسل و دارچین به شاهرگ ها و سیاهرگ ها قدرتی تازه می بخشد.

٢ . از بین بردن اثر خارش نيش حشرات:
مخلوطي از یك سهم عسل، ٢ سهم آب ولرم و یك قاشق چای خوری پودر دارچین را روی قسمتی از بدن كه احساس خارش می كنيد قرار دهید، خواهید دید خارش و درد در عرض یك یا ٢ دقیقه فروكش خواهد كرد.

٣ . درمان التهاب مفصل (آرتریت):
روزانه، یك وعده صبح و یك وعده شب، مخلوطی از يك فنجان آب گرم، ٢ قاشق چای خوری عسل و یك قاشق چای خوری پودر دارچین مصرف شود. این مخلوط معجزه گر در صورت مصرف به طور منظم آرتریت های مزمن را نيز درمان مي كند. بررسی های اخير روی ٢٠٠ بيماری كه قبل از صرف صبحانه از اين مخلوط استفاده كردند نشان داد، ٧٣ نفر از آنان در عرض یك هفته كاملا از درد رهایی پيدا كردند و پس از یك ماه بیشتر افرادي كه قادر به راه رفتن يا حركت نبودند، بدون احساس هیچ دردی توانایی راه رفتن و تحرك خود را به دست آوردند.

٤ . جلوگيري از ريزش مو:
قبل از دوش گرفتن مخلوطی از مقداري روغن زیتون داغ، یك قاشق چای خوری عسل و یك قاشق پودر دارچین را به مدت ٥ تا ١٥ دقيقه روی سر قرار دهید و سپس آن را بشویید.

٥ . از بين بردن عفونت مثانه:
٢ قاشق غذاخوری عسل به همراه یك قاشق چای خوری پودر دارچین را با مقداری آب ولرم حل كنید و آن را بنوشید. اين روش باعث می شود كه میكروب های مثانه از بین برود.

٦ . درمان درد دندان:
مخلوطي از یك قاشق چای خوری پودر دارچین و ٥ قاشق چای خوری عسل تهیه كنید و روی دندان خراب بماليد. این عمل را ٣ بار در روز تكرار كنید تا درد تسكین يابد.

٧ . كاهش كلسترول:
٢ قاشق غذاخوری عسل را با ٣ قاشق چای خوری پودر دارچین در یك لیوان چای حل كنید و بنوشید. این كار میزان كلسترول خون را طي ٢ ساعت به ١٠ درصد كاهش می دهد.

٨ . درمان سرماخوردگي:
به مدت ٣ روز از مخلوط یك قاشق غذاخوری عسل با يك چهارم قاشق چای خوری پودر دارچین استفاده كنید. این روش برای درمان سرفه مزمن و سرماخوردگی و سینوزيت به كار مي رود.

٩ . درمان ناباروری:
برای برطرف كردن اين مشكل، به مردان توصیه می شود ٢ قاشق غذاخوری عسل را قبل از خواب ميل كنند. در كشورهای چين، ژاپن و خاوردور كه با مشكل ناباروری مواجه اند، در طول روز مخلوطی از مقداری پودر دارچین و یك دوم قاشق چای خوری عسل را به طور مرتب روی لثه و داخل دهان خود قرار می دهند تا مخلوط حاصل از طريق بزاق وارد بدن شود. زوجی كه مدت ١٤ سال بچه دار نمی شدند با شروع مصرف عسل و دارچين پس از مدت كوتاهی صاحب دوقلو شدند.

١٠ . درد معده:
مصرف عسل و پودر دارچین علاوه بر درمان درد و نفخ معده، زخم معده را نيز درمان می كند.

١١ . تقويت سيستم ايمني:
استفاده روزانه از عسل و پودر دارچين سيستم ايمني بدن را تقويت كرده و بدن را از حمله باكتري و ويروس محافظت مي كند.دانشمندان دريافتند كه عسل داراي مقدار زيادي ويتامين و آهن است.مصرف مداوم عسل گلبول هاي سفيد خون را تقويت مي كند تا بتواند با باكتري ها و بيماري هاي ويروسي مقابله كند.

١٢ . برطرف كردن سوء هاضمه:
قبل از هر وعده غذا، پودر دارچين را روي ٢ قاشق غذاخوری عسل بریزید و میل كنید تا از ترشح اضافی اسید معده رهایی پیدا كنید زیرا این مخلوط غذاهای سنگین را به راحتی هضم می كند.

١٣ . جلوگيری از آنفلوآنزا:
دانشمندی در اسپانیا ثابت كرده كه مخلوط عسل و دارچین دارای مواد مفيد طبيعی است كه از میكروب های آنفلوآنزا و سرماخوردگی جلوگیری به عمل می آورد .

١٤ . افزایش طول عمر:
مصرف مرتب عسل و پودر دارچین مانع پيری زودرس می شود. مخلوطي از ٤ قاشق چای خوری عسل، یك قاشق چای خوری پودر دارچین و ٣ فنجان آب گرم را با هم بجوشانيد. سپس مخلوط به دست آمده را ٣ الی ٤ بار در روز به مقدار یك چهارم فنجان میل كنید. این مخلوط علاوه بر طراوت بخشیدن و نرم نگه داشتن پوست از پیری زودرس نیز جلوگيری می كند.

١٥ . برطرف كردن جوش صورت:
قبل از خواب مخلوط ٣ قاشق غذاخوری عسل و ١ قاشق چای خوری دارچین را روی جوش ها قرار دهید و روز بعد با آب ولرم بشویید. تكرار روزانه اين كار به مدت ٢ هفته، جوش ها را از بین می برد.

١٦ . درمان عفونت هاي پوستي:
قرار دادن مخلوطی به مقدار مساوی از عسل و پودر دارچین روی قسمت های مختلف پوست، عفونت های پوستی و اگزما را نيز درمان می كند.

١٧ . درمان سرطان:
تحقیقات جدید انجام گرفته در ژاپن و استرالیا نشان داده، سرطان های پیشرفته معده و استخوان به طور موفقیت آمیزی درمان شده است. بیماران مبتلا به این سرطان ها ٣ بار در روز و به مدت ٣ ماه يك قاشق غذاخوری عسل و یك قاشق چای خوری دارچین را مخلوط و مصرف می كنند.

١٨ . از بین بردن خستگی مفرط:
مصرف نصف قاشق غذاخوری عسل و مقداری پودر دارچین در یك لیوان آب اول صبح و بعد از ظهر كه بدن با افت نشاط روبه رو است طی يك هفته نیروی حیاتی بدن را افزایش می دهد.

١٩ . از بين بردن بوی بد دهان:
شما می توانید پس از بیدار شدن از خواب با محلولي از یك قاشق چای خوری عسل، مقداری پودر دارچین و آب گرم غرغره كنید تا در طول روز مشكل بوی بد دهان را نداشته باشید.

٢٠ . مشكل شنوایی:
مصرف روزانه مقدار مساوی از عسل و پودر دارچین در صبح و شب مشكل شنوایی را برطرف می كند.
شایان ذكر است، عسل مورد مصرف باید خام و پاستوریزه نشده باشد. زیرا كه آنزیم های لازم به هنگام عمل پاستوریزه به علت حرارت ديدن از بين می رود.

امتیاز دهید

طراحی وبسایت و سئو توسط مهندس هرمزی ۰۹۳۶۰۶۱۳۸۱۲

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های اجتماعی