جذاب ‌ترین شکل اندام خانم‌ها از دیدگاه آقایان

اندام جذاب

دوست دارید بدانید که از نظر مردها واقعاً کدام شکل بدن جذاب‌تر است؟ ممکن است ناراحت شوید، چون این چیزی نیست که انتظار شنیدنش را داشته باشید اما واقعیت است.

من یک مرد هستم و درمورد این مسئله تابحال با هزاران مرد صحبت کرده‌ ام. اطلاعات زیادی طی این سال‌ها جمع‌آوری کرده‌ام و تجقیقات و مطالعات مختلفی را هم در این مورد مطالعه کرده‌ام.

پاسخ این سوال ممکن است باعث تعجبتان شود.

دوستتان ممکن است بگوید چه اهمیتی دارد که بقیه چه فکر می‌کنند. فقط باید خودتان باشید. اما خودتان بودن ممکن است باعث تنهاییتان شود.

مطمئناً باید خودتان باشید، اما بهترین شکل خودتان. به شما اطمینان می‌دهم که لازم نیست برای بهتر کردن شکل بدنتان هیچ قسمت از بدنتان را ببُرید!! باید بهترین چیزی که درونتان است را پرورش دهید.

آیا مردها زنان چاق را دوست دارند؟

گاهی اوقات می‌شنوید که مردها زنان چاق را دوست دارند. این مزخرف است. علاوه بر مزخرف بودن یک دروغ است.

فقط به این دلیل که می بینید مردی با یک زن چاق است به این معنی نیست که اولویت او زنان چاق هستند. دلیل آن فقط این است که در آن زمان انتخاب دیگری نداشته است! همین.

ممکن است مردها در خفا به داشتن رابطه‌ عاشقانه با یک زن چاق فکر کنند اما هیچوقت در چشم عموم با او ظاهر نمی‌شوند. بااینکه ممکن است با یک زن چاق که البته مزایای دیگری دارد بمانند اما دوست داشتند که آن زن خوش‌فرم می بود.

اگر همه شرایط یکسان باشد، همه مردان زن خوش‌فرم را انتخاب خواهند کرد.

آیا مردها زنان لاغر را دوست دارند؟

نه واقعاً اینطور نیست. اکثر مردها هیچ تمایلی به مانکن‌های بسیار لاغر نشان نمی‌دهند. درواقع، این اندام‌ها کمی ترسناک هستند و اصلاً سالم به نظر نمی‌رسند.

اما، در فرهنگ امروز کشور ما لاغر بودن به یک هدف مهم بین زن‌ها تبدیل شده است. زنان بسیاری هر روز در تلاشند که برای تحت‌تاثیر قرار دادن زنان دیگر خود را لاغر کنند.

اما این کار اصلاً سالم نیست. باید سعی کنید که متناسب بمانید.

مردها واقعاً چه دوست دارند؟

اگر واقعیت این بود که مردها زنان ریزه‌ میزه را دوست دارند مطمئن باشید که به شما می‌گفتم. اما خوشبختانه اینطور نیست. ممکن است استخوان ‌بندی بدنتان بزرگ یا ریز باشد. اصلاً مهم نیست چون در هر دو صورت می‌توانید برای مردان جذاب باشید.

شکل برای مردان بسیار مهم‌تر از سایز است!

دانشمندان دریافته‌اند که وزن‌های مختلفی جذاب شمرده می‌شوند. به فرم بدن و قد شما بستگی دارد. حقیقت نشان می‌دهد که زنانی که نسبت دور کمر و دور باسنشان 0.7 است برای مردان جذاب‌تر هستند. دانشمندان دریافته‌اند که این مسئله در همه نقاط جهان و همه زمان‌ها در طول تاریخ صدق می‌کند.

به‌طور خلاصه، مردان زنانی را دوست دارند که بدن خوش‌فرم داشته باشند و سایز برایشان اصلاً مهم نیست.

نسبت 0.7 کمر و باسن، نشانه بیولوژیکی از سلامت و باروری در زنان است. مغز مرد به‌طور اتوماتیک‌وار به این نشانه پاسخ می‌دهد.

Beyoncé و Jessica Alba را در نظر بگیرید

Beyoncé اندامی پهن دارد، اما Alba باریک است. اما هر دوی این خانمها در نظر مردان بسیار جذاب هستند. مهم نیست که استخوان‌بندیتان مثل Beyoncé درشت باشد یا مثل Alba ریز، اگر شکل بدنتان زیبا باشد، شوهرتان شما را خواهد پسندید.

چیز دیگری که مردان در زنان بسیار دوست دارند این است که بدنشان فرم داشته باشد و سفت باشد. البته کمی چربی داشتن اشکالی ندارد. اما اشتباه نکنید وقتی مردها می‌گویند دوست دارند زنشان یک پرده گوشت داشته باشد منظورشان داشتن عضله است نه چربی.

چطور اندام ایدآلتان را به دست آورید

نگران چیزهای از بدنتان که قادر به کنترل آن نیستید، نباشید—مثل استخوان‌بندیتان. روی انرژیتان برای خوش‌فرم شدن و رساندن نسبت دور کمر و دور باسنتان به 0.7 تمرکز کنید.

    تا جاییکه می‌توانید شکمتان را صاف کنید. تنها راه آن این است که چربی‌های این ناحیه را از بین ببرید.
    باسنتان را فرم داده و گردتر کنید. این تفاوت بین کمر و لگنتان را بیشتر نشان می‌دهد.
    بالاتنه‌تان را باریک تر کنید—مخصوصاً در ناحیه بازوها و سرشانه. این هم باعث می‌شود که کمرتان باریک‌تر به نظر برسد.

تردید نکنید. اگر بدنتان را متناسب و خوش‌فرم کنید، اندان زنانه شما خود را آشکار خواهد کرد.

امتیاز 4 از 5

طراحی وبسایت و سئو توسط مهندس هرمزی ۰۹۳۶۰۶۱۳۸۱۲

اشتراک گذاری مقاله

427 پاسخ

  1. زن اگه خیلی خوشکل و خوش اندام باشه هم خوب نیست چون همه میوفتن دنبالش و وقتی بخودت اومدی که دیگه زیادی…

  2. سلام من بیست سالم هست قدم ۱۶۰هست وزنم۵۸کیلو سینه شسصت و پنج و باسن هم هفتا دوپنج بنظرتون اندامم چجوریه لطفا جواب بدین

  3. مهم اینه که زن و مرد هر شکلی که باشن درحدهم و همدیگرو بپسندن ن اینکه یکی خودش ایراد داشته باشه حوری بدون ایراد بخاد واینکه از روز اول خوب چشمشونو باز کنن ببینن واقعا اون شخص با تمام ویژگی هاش میتونن بپذیرن و دوس داشته باشن یا ن

  4. اینکه توی سایت مشاوره تفذیه و رژیم، همچون مطلبی گذاشته بشه رو می‌فهمم. ولی اینکه اینهمه نظرات در تایید و رشد رو نمی‌فهمم واقعا. بالاخره یا رژیم میخواهید یا نمی‌خواهید. مشتری نیستین مزاحم کسب و کار هم نشین😉

  5. مرداها حتی بهترین و زیبا ترین زن دنیا رو هم داشته باشن باز به گربه ماده تو کوچه نگاه میکنن. اصلا اهمین ندید به خواسته مردا
    خودشون کچل شکم گنده کوتاه هستن ولی دنبال زن ایده ال هستن

    1. ایجاد فرم بدنی باید دو طرفه باشه.
      چشم مرد دنبال گربه ماده نیست، شاید دنبال صاحب ماده ی گربه باشه😉😉

  6. سلام
    من یکی از دختران استم که شبیه به اندام مثلث شکل استم

    قدم 160سانته متر وزنم 45 میباشد
    به نظر تون خوبی؟؟؟

      1. من همیشه فک میکردم لاغرم ولی الان همه میکن تو، تو پری و واقعا احساس میکنم چاقم و کسی ازم خوشش نمیاد با قد ۱۶۵ ۶۵ کیلو وزن دارم حقیقتا احساس میکنم خییلی چاقم

      2. ببخشید .این بحثا خوبه . خوبیش به اینه که همدیگرو که نمیبینید ولی نظرات همدیگرو واسه همدیگه توضیح میدیم .😂 حالا یکی این وسط هم بگه آخ جون یا وای یا هزار حرفای نامربوط از بحثو گفتگو که کم نمیشه به آدمی اطلاعات اضافم میشه حالا درمورد هرچی که باشه از مو گرفته تا ناخون پا

    1. اگه فکر می‌کنید که ازبهترین داروهابرای جبران هرگونه ویتامین وایجاد آرامش۱۰۰درصدی کوتاهی کردیم که کاملا دراشتباهید،این خانمها هستندکه بخودشان شک دارند.وی ماشین نباید سمت آینه نگاه کنی چون ..‌‌…یکنفر قشنگتر از همسرت دیدی.

  7. واقعا زنای چاق خیلی خود خواه و پر مصرفند و اصلا اهمیتی به خواسته همسرشون نمیدن امید وارم انقدر چاق بشن که بترکن

      1. لطفا برای خودتون زندگی کنید ولذت ببرید همیشه می‌گویند مردان چه دوست دارند خوب مقاله ای هم بنویسید که زنان چه فرم هیکل در مردان را دوست دارند که اگر مهم نبود امروزه زنان در کنار شوهران دوست پسر نداشتند اینهمه خیانت در دنیا به مانکن‌ها ومدلها نمیشد تناسب اندام مهم است اما بخاطر خودتان نه کس دیگری شما بهترین هم که باشید همیشه از شما بهتر هم هست

  8. منم مرد چشم آبی سیکس پک دار قد بلند مو مشکی عضله ای خوشگل جذاب دوس دارم از مردای چاقم متنفرم

      1. سلام،من مرد هستم ولی باسنم خیلی خوش فرم و برجسته هستش ،برا همین زیاد تو بیرون یا دور دور نمیرم،چون نمیخوام جلب توجه کنم،و جالب اینه که تو باشگاه چیکار میکنی یا برنامه پا و باسن بده برای خانوما😅

  9. جدا از حرف خانوم ها مطلب سایت بنظر من اندام خیلی مهمه اگ ظاهر خوبی نداشته باشی حتب به مرحله ای نمیرسی ک باطنو نشون بدی. شما اصلا از کجا میدونین قراره کسی عاشقتون بشه ک بخاد همینجوری پسندتون کنه، شاید شما اول عاشق کسی شدین اونوقت نباید بهترین نوع خودتون باشین برای جذبش؟ حتی اگ هدفتون تحریک میل جنسیشم نباشه از کجا میدونین اندام براش مهم نی؟

  10. سلام؛من خودم واقعاً چاق نیستم..ولی لاغرم نیستم-
    یه جورایی تو پر هستم.
    به نظر من سایز و بدن خانوم ها کاملاً به خودشون مربوطه و نباید بخاطر ایده آل بودن خودشونو عذاب بدن،در واقع نیازی نیست که برای اینکه دل مردارو به دست بیارید خودتونو به کشتن بدید،اوکی؟
    هر مردی خواستش فرق داره..یکی چاق میخواد؛یکی لاغر..و من خیلیییی از اطرافیانمو دیدم که میگن زن چاق میخوان ولی خودشون لاغرن،متاسفانه ایران اینجوریه که نصف مردایی که خانوم چاق میخوان بخاطر یه چیزه…
    ولی بازم امیدی هست:(..
    چاقی تا وقتی که به سلامت خود فرد آسیب نزنه و زیاد نباشه به خودش مربوطه،نه کس دیگه ای..حتی خونوادش!-
    پس لطفاً نظر دادن در مورد بدن خانوما رو تموم کنید!-
    روزتون خوش:)-

    1. شمام حتما چاقی که اینجوری ……شوخی کردم خداوکیل زن لاغر اصلا بدرد نمیخوره وگرنه هرکی برا خودش یه اسکلت جاسوئیچی میخرید

  11. سلام مهم نیست مردها کی را دوست دارند کی را دوست ندارند چاقی زیادی خوب نیست قبول دارم اما یک فرد متعادل دوست داشتنی تناسب اندام تناسب اندام اینه که تو یک لاغر می بینی متناسب باشه یک متوسط می بینی متناسب باشه یک چاق می بینی متناسب باشه قبول دارم کمتر چاقی متناسب هست اما چاق متناسب هم هست و اینکه من شنیدم در رابطه جنسی مردها هر چی زن لاغر را فشار بدهند ارضا نمی شوند و البته زیبایی صورت گردن و شکم مهم زیبایی کمر چون معمولا چاق ها گردن کوتاه دارند اما همیشه اینجور نیست چاق هایی که معمولا صورت گرد ندارند خوش تیپ هستند من که میگم خوش تیپی مهم استخوان مهم مدل گردن و کمر و شکم مهم باربی و لاغر چرا خوبه چون باربی ها می توانند دامن کوتاه بپوشند اما معمولا صورت زیبا ندارند مگه ربات باشند و اینکه اغلب زنان باربی ربات شبیه سازی هستند زنانی که لاغر هستند دستگاه تناسلی اصلا چیزی نداره و کاملا صاف و البته من خیلی زیاد چاقم اما من همیشه وقتی ۹۵ کیلو میشم یک چاق خوش تیپ هستم و البته با آرایش زیبا هستم فرض کن یک هو ۹۵ کیلو وزن یک زنی که از صورت زیباست. و اندام متناسبی داره و بشکه نیست … البته بشکه هم خوب نیست اما اگه علتش را می دونستید حرف منو تایید می کردید و البته اغلب زن ها وقتی از ۶۰ کیلو ۷۰ کیلو بالاتر می روند بسیار بدتیپ می شوند اما من اینجوری نیستم اعتماد به سقف را دارید؟!!!

  12. میگن زیبارویان وفا ندارند
    الان من بی وفام عایا؟
    شما بی وفایی از من دیدید؟
    نه……..
    بگید میخوام بدونم¡😆

  13. خانما فقط خودتون باشین اقا روز اول تو رودیده خانمای تو اینیستا وخیابونم دیده خاسته تو رو پسندیده ازدواج یعنی قبلش چشمت باز کنی بعد ازدواج چشمت ببندی

    1. خانم ها همه خوب هستن .به خدا عشق میکنم زن آینده بهم دستور بده اون ناز کنه من براش بمیرم.

  14. ♡اصلا این چیزها اهمیت نداره.خیلی از مردها هستن که خیلی از زنشون زیبا تر و جذاب تر هستن ولی واقعا عاشق زنشون هستن.و این که این خانم های چاق با شکم آویزون که میگید اکثرشون همون دخترهای لاغر با شکم صاف بودند که تو خونه شما مردهای قدر نشناس براتون بچه زاییدن و اندام و شکم و سینه صاف و سفت زیباشونو به قیمت مادر شدن پدر شدن شما از دست دادن.کافیه فقط عاشق باشید اون موقع شریک زندگیتون براتون جذاب ترین زن خواهد بود♡

    1. آفرین بانو، بسیار عالی و بجا، در میون این همه نظر و عقیده درست و غلط، جدی و شوخی. دقیقا همینطوره متاسفانه

  15. چرا باید بشینم فکر کنم مردا چه جور اندامی دوست دارن؟ اندام خودمه و خودم براش تصمیم می گیرم
    من از چاقی متنفرم و لاغری رو دوست دارم و اگه قرار باشه یه روزی ازدواج کنم با کسی ازدواج می کنم که با من هم نظر باشه نه این که برم خودمو شبیه ایده آل های یه مرد بکنم تا شاید یکی باهام ازدواج کنه

    1. اری والله لاغری وخوش فرمی خانم یک نعمت است خداوند خانم چاق را نصیب هیچ کس نکند

    1. هنگامی که زن و مردی واقعا عاشق هم باشند .سایر موارد زیاد اهمیتی ندارد و به چشم هیچ کدامشان نمی اید یعنی مرد عیوب اندام خانمش را واقعا حسن وو زیبایی میبیند و خانم هم به همین گونه معروف است که لیلی که مجنون را عاشق و دیوانه خود کرده بوده است از زیبایی آنچنانی برخوردار نبوده است و چهره ای سبزه و آفتاب سوخته داشته است اما در نظر مجنون انقدر زیبایی اش جلب نظر او را کرده است که مجنون فکر میکرده است که زیباتر از لیلی در جهان آفریده نشده است ….پس علف باید به دهان بزی شیرین باشد

      1. سلام از نظر من زن باید بسیار خوش اخلاق باشدواز هر نظر نیاز شوهرشو بر طرف کنه اندام خوش فرم وبد اخلاقی به چه درد میخوره

      2. خودمو خیلی دوست دارم …فقط الان دچار سردرگمی های دیگه ی زندگی هستم …اما در کل همه چیز متعادل ش خوبه…یه زن یا یه مرد قبل از پدر ومادر بودن همسر هم بودن ..پس میتونن هماهنگ باهم زیبا باشن …

  16. سلام
    باورم نمیشه
    اینقدر بیکارین که به فکر این چیزایین
    به نظر من که این مباحث هیچ ارزشی ندارن اگه مردی به خاطر اندام زنی اونو بپسنده و یا زنی به خاطر اندام مردی اونو بپسنده هر لحظه ممکنه فردی خوش اندام تر پیدا کنه
    ویژگی های باطنی رو در نظر بگیرین

    1. واقعا احسنت دارید شما،نمیدونم آقایی یا خانم،ولی حرفِ حساب زدین،،فقط یه سوال از شما دارم،آیا اینجور زن یا مردی پیدا میشه که در طولِ زندگیِ زناشویی،بدونِ توجه به اشخاصِ دیگر،به زندگیِ خودش ادامه بده،،چون متاسفانه روزگاری پیش اومده که زن یا مرد،وقتی ناراحت و عصبی میشن(البته نه همه ی زن و مردها)برای اینکه با یکی درد و دل کنن،سراغ جنس مخالف میرن،و این باعث به هم پاشیدنِ زندکی میشه،کمَند،آدمایی که دلشون پاک و خدا شناس باشن،،ولی این امر،بیشتر در مورد زنهاست،چون که مرد معمولا مشغولِ کار و نان درآوردنه،و زیاد به این چیزا فکر نمیکنه،البته هستن مردهایی که پَیِ خوش گذرانین،ولی زن،چون بیشتر وقتها تنها یا اینکه بیکار توی خونه هستِش،بیشتر به فکرِ درد و دل با جنس مخالفِ،که متاسفانه باعث خیانتِ پنهان میشه،چون هم موقعیت براش هست هم وقت و کیسِ موردِ علاقَش،

      1. سلام ببخشید من دختر ۱۷ ساله هستم با قد ۱۵۰ ریز نقش هستم و دور کمرم باریک یعنی تخت و سینه اندازه هست و باسن خیلی‌ خوش فرم و با دست های لاغر کشید استخوانی از نظر شما این اندام واسه مردان مورد پسنده

    2. خب اگه ما بیکاریم که داریم به این چیزا فکر می کنیم، خودت چرا اومدی این مطلب رو سرچ کردی و وارد این سایت شدی؟
      ولی با حرف آخرتون موافقم

      1. بنازم حرف دله منو زدی نمیتونستم کامنت بزارم ولی الان دیگ اوکی شده

  17. باسلام به نظر من زن باید یه کم چاق باشه یه کم وساق پای پری هم داشته باشه متنفرم اززنهایی که ساق پاشون لاغره اصلا خوشم نمیاد.

    1. داش. اون اسمش چاق نیست. کلا فرمولش اینه که من می گم برا اکثر مردا. بدن زن تا یه حدی که باعث خوش فرمی بشه، عضله داشته باشه و روی اون مقداری چربی. مثلا شیکم زن هیچ وقت نباید آویزون باشه. اصن نباید شیکم داشته باشه ولی سیکس پک هم نباید داشته باشه.

    2. زن بایداول ازهمه عفت داشته باشه مثل بعضی خانماتایه دعواشد یاحالاشوهریه غلطی کردنه سعیدبیااللا تلافی بندازین مرحله نه مثل لیلا حاتمی لاغرباشه نه مثل هماتوسریال پایتخت تقریبا هیکل شیلاخداداد راداشته باشه نظرم چطوره دوستانطاها

    3. من مغازه دارم یکی پسره جوان داخل مغازه بود بایک مرد ۶۰ساله یک دختری جلوی مغازه رد شد پسره گفت وای وای مرده بهش گفت چی شد پسره گفت دیدی اندام و مرده گفت یک زن لاغر داشتم یک شب با دوستان نشسته بودیم .میگفتن زنه چاق خوبه گفت رفتم زن دوم گرفتم چاق بعد ازچند سال باز هم با دوستان نشستیم یکی از دوستان بهم گفت خاک توی سرت اولی لاغردومی چاق میرفتی یکی می گرفتی که نه چاق باشه نه لاغررفتم سومی را گرفتم پسره هم خوب گوش میداد مرده بهش گفت زن زنه هیچ فرخی نمی کنه این معرفت زنه که خوبه نه اندام

  18. پس منم به عنوان یک خانوم اعلام میکنم که مرد سیکس پک دار جنتلمن خوش فرم و خوش چهره با موهای مشکی و بینی متناسب و اخلاق عالی دوست دارم…

    1. شما فقط از یک.زاویه به قضیه نگاه کردین که اصل مطلب البته درسته و اگر ملاک انتخاب صرفا اندام باشه اینکار عواقب و عوارضی خواهد داشت ولی حرف اینه که هر فردی چه زن و چه مرد باید بفکر زیبایی ظاهر خودشم باشه تا بیشتر مطلوب همسرش باشه ح

    2. خوب حالا چه ایرادی داره تو هم اعلام کن چرا عصبانی میشی مگه جرمه بگی من از فلان کس با فلان مشخصات خوشم میاد 😂

      1. والا اینطوری ک زهرا خانم گفتی بایدخوشتیپترین زن شناخته بشی
        من وزنم ۵۰دور کمرم۶۳دور باسنم ۹۰همه میگن کمرت خیلی باریکه
        اینطور ک گفتی باید خیلی خوش هیکل باشی

    1. واقعا که.. با این موضوع مطرح کردنتون..چقدر نگاه جنسی و ابزار گونه به خانم ها! حالم بد شد که عده ای اومدن و نظر میدن. بخصوص خانم ها

  19. من زنی هستم خوش هیکل تموم مردها با یه نگاه اول عاشقم میشن .ولی شوهرم اینگار یه مگس بی ارزشم

    1. سلام هرکس برای خودش ارزش قایل باشه بهدیگران هم ارزش قائل است بخصوص زن هرادمی باید عیب ونقصه های خودرا ببیندبعد ایراد بگیرد هیچ انسانی بی عیب نقص نیست حالا؟ بعضی درصورت زیباوزیرلباس عیبهایی دارند وبلعکس وبعضی ازنظرعقل عیب دارند

    2. آیا خانم با قد 170،وزن 52، دور سینه و باسن 87، دور کمر 72. اندام ایده آلی داره
      ممنون میشم کاربرای متخصص پاسخگو باشن

      1. طبق تجربه بایدبگم همه سایزایی که نام بردی ۲۰ ۲۰ هستش فقط خانمی باقد۱۷۰بهترین وزنی که دراون اندامش سفت وبرجسته ولاکچری دیده میشه بین ۶۷تا۷۰ هستش یعنی از۶۵ پایین ترنباشه واز۶۹ تجاوزنکنه

    3. سلام. نظرات رو خوندم. کلا فیزیک خانمها جذابه. فقط یه کم شکم کوچیک باشه کافیه. آقایونی هم که زن چاق دوست دارند خودشون چاق اند که چنین نظری دارند.

      1. اصلا هرکی وسلیقش ،من که فقط مردی رو دوست دارم که عاشقم باشه بقیش چندان مهم نیست فقط خشک وبی احساس نباشه مغرور اصلا دیگه

      2. خانم ها چه خبره اومدین سایز بدین واقعا شرم نمیکنید که مردان تصویرسازی کنن؟ چه خبره؟ مسابقه زیباترین مخلوق عالم برگزارشده؟ یه موقع عقب نیفتیم از جوایز

        زیبایی انسان به شعور و درک و قوه عاقله ش هست به میران نزدیک بودنش به خدا و مفیدبودنش برای مردم و عدم انجام گناه افتاااد؟

    4. هرکس نظری دارد اما اینگونه نیست که من یا شما چیزی را انتخاب کنیم وبدست آوریم این سرنوشت است اگر قسمت باشد بدست می آوریم اگرنباشد هم خوب حتما چیز بهتری درانتظار ماست

      1. خانما دلیل اصلیتون برای نوشتن سایزاتون چیه خجالت نمیکشید؟ حالا چون نه حسابتون معلومه نه چهره اتون این حرفا چه لزومیتی داره به کجا میخوایین برسین؟ از خدا بترسین
        ادم زیبایش به اخلاق و تقواشه نه زیبایی ظاهری

    5. فاطمه خانم،شوهر شما،البته از دیدگاهِ بنده،ایشون شاید به این خاطر زیاد بهت نمیگه،که شما از زیباییت سوء استفاده نکنی،چون معمولا،مردی که زنِش رو دوست داشته باشه،برای اینکه از دستِش نده،زیاد در مورد،زیبایی و اندامِ زنش،با زنِش حرف نمیزنه،،،البته باز میگم از دیدگاهِ بنده اینجورِ،دیگه نمیدونم شما چه دیدگاههی داری،،خوش باشی

    6. خدا لعنتش کنه مرغ همسایه رو غاز میبینه ،اون مریزه ،یه کم بهش بی میلی کن درست میشه

    7. مردها فکر میکنن مرغ همسایه غازه
      خوش هیکل بودن یا زن بودن )
      مرد کلا ذات درونیش را خداوند طوری آفریده که هواسش به همه خانم ها هست بجز چاله جلو پاش

  20. زیبایی۷۰ درصدش برمیگرده ب اخلاق و جذابیت اخلاقی. وگرنه اگه بنا رو ب ظواهر بذاریم ک همه چی بعد ی مدت عادی میشه

    1. سلام من با قد ۱۶۰
      دور سینه ۶۵
      دور کمر۵۵
      دور باسن۷۵
      با توجه به این اندازه ها کسی که اطلاعاتش خوبه بگه چیکار کنم بدنم زیبا تر شه کدوم از اندازه ها خوبه و کدومش خوب نیست

      1. به دنبال راهی هستم برای از بین بردن غریزه جنسیم😟 منشا تمام این بدبختی ها

      2. دوستِ عزیز،بستگی به آدمِش داره،هستن کسایی که از این اندامِ شما خوشش بیاد،فقط باید یافتِش،،جوینده،یابندَس،بمر پیدا میشه،😊😊

      3. زن باید سفید و کمی چاق و کمرباریک وباسن گرد و بزرگی داشته باشه و از نظر قدی هم متعادل باشه

  21. با سلام توجه داشته باشید مطلب سایت راجع به فیزیک خانمهاست نه اخلاق و چیزهای دیگر
    در کل صددرصد درست است باسن خانم ها برای آقایان بسیار جذابه به خاطر حس جنسی
    همه آقایان بلا استثنا از اندام تو پر باسن گردو برجسته خوششون میاد
    پس برای چیه که خانمهارو وادار کردن تو جامعه لباس تنگ بپوشند بخاطر اینکه برجستگی اندامشون آقایون رو جذب میکنه
    البته نه شکم برجسته
    و اینکه حالا اگه زنی این طور نبود دلیل نمیشه مردی براش پیدا نشه که دوستش داشته باشه. در کل باسن برای مردها جذابه
    همین

    1. اندام و باسن و همه اینها خوبه ولی چند روز هست بعد از اون اخلاق و احترامی هست که زن به مردش میذاره که باعث ماندگاری رابطه میشه

  22. بنظر من که زن هستم باید در زمان انتخاب همسر ، طرف ملاک های ظاهری رو کاملا لحاظ کنه . بخصوص آقایون! من با تجربه ای که دارم فک میکنم آقایون بعدها ، مدتی بعد ازدواج بیشتر به مقایسه ی ظاهری همسر با خانمهای دیگه میپردازن . پس چه بهتر که از اول رنگ پوست ، اندام و … خانم رو در نظر بگیرن که کسی رو انتخاب کنند که حداقل به خواسته ی اونها نزدیک باشه که بعدها اون خانم هم از حس بدی که شوهرش بهش میده و اندام یا قیافه ش رو دوست نداره ؛ ضربه نخوره . نمیشه زن چاق بگیره به امید اینکه بعدها لاغر کنه یا برعکس . بعدشم بازم تجربه‌ به من ثابت کرده وای اون وقت که مردی تنوع طلب یا چشم چران باشه و اختیار دلش دست خودش نباشه . از زیباترین و خوش اندام ترین هم زود دلسرد و دلزده میشه .

    1. ببخشید مربی ورزشی هستم اما شما روشن نکردید که اقا هستید یا خانم؟
      چون فرمول زیبایی اندامشان با هم تفاوت داره

  23. در جوامع پیشرفته، زن و مرد بر روی ساختن عضلات فوکوس می کنن تا سلول های مغزی و بدنی سالم تری داشته باشن و بتونن با سطح آی کیو بهتر برای جامعه فرد مفیدتری باشن و آمار افراد بیمار جامعه رو کم کنن تا سطح زندگی مطلوبتری داشته باشن ولی در کشورهای جهان سوم زن و مرد به فکر ساختن عضلات هستن تا باسن گردتر و کمر باریکتری داشته باشن تا لذت بیشتری رو تجربه کنن جذابتر باشن و انسان های بیشتری رو تحت تاثیر قرار بدن…
    تفکر برای یک احمق، به اندازه ی بلند کردنِ یک بار سنگین برای یک بازوی ضعیف دشوار است…

      1. اندام های بدن و حتی اینکه فرد از کدام قسمت بدن بیشتر چاق میشه به مزاج خیلی وابسته هست مثلاً به آدم با مزاج بلغمی بخواد نخواد تپل به نظر می رسه و گوشت آلو و سفیده و فردی با مزاج صفرا لاغر و کشیده و زرد به نظر می رسه ، با این حال به نظرم معیار خاصی برای زیبایی اندام وجود نداره و هر کس می تونه با ورزش کردن و تغذیه اصولی زیباترین ورژن خودش باشه با قد کوتاه یا بلند و هر مزاجی

    1. نمیدونم کدوم کشور زندگی میکنید، من کانادا هستم، اصلا اینطور که میگید نیست، ندیدم کسی به دنبال اندام زیبا باشه جهت رشد سلول مغزی، بیشترین افرادی که عضله سازی میکنند سیاه پوستان هستند که از کمترین بهره هوشی برخوردار هستند و عضلانی ترین و جذاب ترین اندام رو میسازند.

      1. شما ازون دسته ادمای خودبزرگ بین و البته شدیدا نژادپرستی که کل ی نژاد رو به سطح عقلی نازل متهم میکنی
        بامید تطهیر
        کره زمین از موجوداتی مث شما
        چون فقط زندگی رو برای انسانها سخت میکنین

    2. من طرفدار هیچ حرفی اینجا نیستم اما توام جمع کن برو بابا جهان سوم جهان دوم! این حرفها نخ نما شده خودتحقیر عزیز!

  24. سلام دوستان گلم،نجابت،حرف اول رو توی زندگی میزنه،نجابت،فقط مال خانومها نیس،اقایون،هم باید نجیب،وچشم ،پاک باشن،خوشگلی به نجابت،وتفاهمه،وعشق ،باطنی،از ته دل،ما ادما،باید،زن رو پرستش کنیم،اگه مرد زنشو پرستید،نه زن،خیانت میکنه،نه خودش منحرف میشه،بدرود،

  25. منطقی باشید:

    هر چیزی در دنیا استاندارد خودشو داره استثنا داره ولی میانگین نظرات روی اون چیز استانداردش را میسازه

    برای اندام زن هم همینه یه شکل اسده ال داره که اکثریت مردان میپسندند و زن باید مراقبت کنه که به اون شکل مطلوب متعادل نزدیک بشه و گرنه طبیعیه مرد دلزده بشه

    ببینید اونایی که خدادادیه مهم نیست اونایی که دست خودمونه باید مراقب باشیم زنی که چاقه باید متعادل بشه زنی هم که لاغره باید متعادل بشه

    من زن بی اعتنا به رفتار و گفتار و اندامش را دوست ندارم ولی زنی که تلاش میکنه برای بهتر شده را دوست دارم هرچند ذاتا خیلی نتونه خوب بشه

    پس ملاک تلاش برای خوب شدنه در هر زمینه ای. اینطوری اخلاق خوب و بدن متعادل و لحن خوش معجونی از زن میسازه که دیگه مرد را اسیر خودش میکنه

    1. سلام من دختري هستم كه سال ها ورزش ميكنم باشگاه ميرم و خيلي روتين تغذيه و ورزشمو رعايت ميكنم منتها ژنتيك خيلي موثره يكي از دلايلي كه اومدم اكسپلور به خاطر غم درونيم بود
      من سينه هام سايز ٨٠ ولي باسنم هرچي ورزش ميكنم از يه سايزي ديگه رشد نميكنه، متاسفانه ژن باسن نداريم
      خيلي ناراحتم

  26. با سلام خدمت دوستان عزیزی که نظر دادن و همینطور دنبال کننده نظرات
    عزیزان ، اینکه میگید به درک مردا چی دوس دارن یا اینکه به درک زنا چی دوس دارن اصلا درست نیست
    ما نباید دنبال تخریب جنس مخالف باشیم
    این سایت هم دستشون درد نکنه اطلاعات جمع کردن ، اما یه اصل مهم رو نباید یادمون بره اونم اینه که ما باید اول خودمون خودمون رو قبول داشته باشیم
    اینکه انتظار یه برد پیت سپار بر اسب سفید یا یه آنجلینا جولی با سینه های برجسته و لب های قرمز شده و هزاران چیز دیگه داشته باشیم چه از خودمون و چه از شریک زندگی مون درست نیست
    کسی که خدادادی اندامش مطابق سلیقه ی جنس مخالف نیست یا صورت جذاب و دخترکش یا پسرکش نداره نباید از خودش نا امید بشه یا فکر کنع بدبخت دو عالمه
    درسته که زیبایی ملاکه اما
    آقایون ، شما همسری رو می پسندید که صورت آنچنانی داشته باشه و درکنارش اخلاق خوبی نداشته باشه به طوریکه بترسید از اینکه الان مثلا تنها بیرونه داره مخ چند نفر رو میزنه یا باعث تحریک چندتا مرد دیگه شده یا الان داره زیبایی هاش رو برای چند تا غریبه به نمایش میذاره یا زنی که زیبایی آنچنانی نداشته باشه اما مطمئن باشید که صد درصد مال خودتونه و درحال مخ زنی دیگران نیست
    ( البته من اصلا و ابدا قصد توهین به خانمهای زیبا رو ندارم یا اینکه بهشون انگ هرزگی بزنم ، من فقط میخوام تمام جوانب رو ببینیم )
    خانوما ، آیا شما مردی رو میپسندید که چهارشونه و هیکل رو فرم و بازوی عضلانی باشه اما از اینکه چرا امروز دیر اومد خونه یا اینکه چرا نسبت بهتون کمتر میل داره یا مثلا چرا گوشیش خیلی دستشه بترسید یا مردی که هیکل آنچنانی و ظاهر دخترکش نداره اما خیالتون راحته که اگه دیر اومد خونه یا مثلا جایی کار میکنه که زن هست درحال لاس زدن باهاشون نیست یا با نگاهش قورتشون نمیده یا حتی اگه براش دلبری هم میکنن بی توجه بهشون
    ( البته من اصلا و ابدا قصد توهین به مردان جذاب یا مثلا زیبا رو ندارم ، نمیخوام فکر کنن که منظورم اینه که افراد خیانتکاری هستند ، من فقط میخوام تمام جوانب رو بسنجیم )
    عزیزانم انقدر به دنبال جذب جنس مخالف نباشید ، به ظاهرتون اهمیت بدید اما کاری نکنید که بخاطر اندامتون انگشت نما بشید یا نگاه های نجس زنا و مردایی که خودشون ناموس دارن روتون بشینه
    دوستانم ، آرزوی سلامتی و همینطور یه ژندگی آروم و بدون نگرانی و سرشار از عشق براتون دارم
    تنتون سلام
    دلتون خوش
    لبتون مزین شده به لبخند
    و قلبتون سرشار از عشق ، عشقی پاک از جنس خدا

  27. سلام خانمی هستم ۴۵ ساله و زنم بالاس میدونم شوهرم دوست داره یکم لاغر کنم لاغر نمیشم چی کار کنم ولی از خوشگلی صورت مثل ۳۰ بیشتر نمیخوره صورتم حتی یه چر‌ک نداره سفید تعریف نباشه چی کنم

    1. خانوم عزیز شما بهترین کار اینه اولطبیعت خودتونو بشناسین و ب یک دکتر تغذیه مراجعه و برنامه غذایی ایشونو با جدیت انجام بدین اماااا در کنار اینا ورزش خیلی مهمه شما میتونی از ی مربی اگاه برنامه بگیری و امیدوار باشی

  28. مردها فقط ازخانمهای که شکم وپهلوندارن درشت هیکل وخوش فرم هستن خوششون میاد چاق غیرممکنه نه اصلا البته درزندگی مشترک اگریک آقا خوش اخلاق باشه دنبال امرارمعاش باشه نااهلی نکنه وخانم هم قانع باشه وبامردش خوش باشه وخوب ومهربان،،،،،، بداندامی کم رنگ میشه،،ولی،،خانمها مواظب اندامشون باشن وحواسشون به کمی آرایش روزانه ونحوه ی لباس پوشیدنشون درداخل خونه باشه خیلی ازمشکلات حل میشه

  29. یک نظریه صد در صد تحقیق شده وجود داره مردان در انتخاب‌های اول دنبال زنانی با ظاهر متفاوت با مردان خود هستند اما پس از شناختن دقیق فیزیک و نیازهای خود کاملا برعکس می‌شوند
    اما در یک کلام جذابیت ظاهر اندامی زنان و و ورزیده بودن مردان برای حفظ ژنتیک سالم انسان در طی نسل‌ها اصل ضروری بوده یعنی زنان بسیار باریک اندام و ضعیف و مردان شکم گنده و تنفس سخت نبودند که طی هزاران سال در تمام سختی ها نسل انسان را نگاه داشته اند و تنها زنان خوش اندام و تحریک آمیز در شرایط سخت منجر به کشش مرد و حفظ نسل شده اند چرا ظاهر بشدت مهمه در تمام دوران ها یک زن با وزن ۶۵ سایز سینه ۸۵ قد ۱۶۰ موی پرپشت کمر باریک و لبخند زیبا به تنهایی قدرتی برای تسلط بر تمام مردان دنیا داره مرلین مونرو سوفیا لورن سلما هایک. انتیا اشبرگ و نمونه ایرانی سحر قریشی این خاصیت ناخواسته بدن زن هست

    1. همونجور که همین زن با همین مشخصات میتونه تمام مردان جهان رو به خودش جذب کنه یه مرد هم با مشخصات بالقوه خودش باعث میشه همین امر پیش بیاد که این دفعه زنان جذب او میشوند

      1. ممنونم ازطرف موضوع من یک مرد هستم و صادقانه باید بگم که فرم کلی بدن همسر مهمترین حس آرامش دهنده است و وقتی از معیار فرم به سمت ناهماهنگی میره به شدت انزجار و تشویش خاطر مرد افزوده میشه .من که فکر می کنم خانمهاییکه به این موضوع اهمیت نمیدن از نظر اخلاقی و شرعی نسبت به خیانت و گمراهی همسرشون مدیون او هستند چون او واقعا در رنج هستش مثل کسی که میگه من از فلان غذا بدم میاد ولی هر روز همون غذا رو بگذاری جلوش و بگی تو مجبوری که این غذا رو کوفت کنی

      2. دقیقا همینطوره. احسنت .
        این کشش جنس مخالف هست و ربطی به زن یا مرد بودنش نداره.

      3. عاشقه عشقی باش که لایق عشقت باشه ن تشنه ی عشقت چون هرتشنه ای یروزسیراب میشه به نظر من اگه توزندگی پای عشق واقعی درمیان باشه همه چی درست میشه صبحان الله که عشق واقعی چها میکنه

    2. نظرتون عالی بود جون کلی خندوند منو،،،ایا این زنان فقط زیبا و خوش اندام بودن که وظیفه حفظ و بقای نسل رو بعهده داشتن؟؟؟ ینی زنان دیگر عقیم و نازا بودن یا هیچ مردی رغبت بهشون نداشته و فرزنداوری نکردن؟؟؟ میشه ی دلیلی سندی مدرکی مرجعی برای این ادعای عجیبتون ارائه بدین تا ما رو از جهالت در بیارین
      البته تا جاییکه ما دیدیم و شنیدیم اون خانومای خوش اندام حالا اگه از دسشون در رفته و باردار شدن که باردار شدنشون اختیاری نبوده و بعدا حتی برای افت نکردن سینه هاشون حتی شیر به اون بچه زبون بسته نمیدادن

  30. باید صراحتأ اعلام کنم که چرا خودتونو گمراه میکنید ، باید بپذیرید که وقتی ی دختر یا پسر عاشق شخص مورد نظرش میشه ابتدا به ساکن شکل ظاهری رو میبینه که در واقع دیده میبینه که دل اسیر میشه اگه قرار باشه اندام و چهره مهم نباشه پس چرا انسانها دنبال زیبایی هستند ، بی شک من که ی پسر هستم تناسب اندام را در مورد زنان خیلی مد نظر قرار میدم و این عین واقعیت است و از دروغ و توجیه تنفر دارم ، در ضمن اگه چهره خوشگل باشه اما ی پاش بلنگه آیا شما این مورد را به اختیار میپسندید ؟ این با عقل سلیم جور در نمیاد مگر اینکه در خود نقصی داشته باشید ، سوالی اینجا مطرح میکنم آیا شما اگر اتومبیلی را میخواهید بخرید و قدرت خرید را هم داشته باشید اول سراغ پراید میرید یا سراغ بنز ؟ به نظرتان کدام گزینه ؟ سعی کنید واقع بین باشید تا توجیه کردنهای الکی

    1. انسانیت بهترین خصلت و البته بهترین دین است
      اما برادر عزیز ظاهر هم به اندازه ی خودش مهم و تاثیر گذاره

    1. اصلا خنده دار نیست هر خانمی باید مراقب اندامش باشه وگرنه مردش چشمش دنبال خانمهای مانکن و خوش اندامه

      1. جدای ازهمه نظرات اندامی،ازنظرمن که یک زن هستم قشنگ راه رفتن زن مهمترازخوش اندام بودنشه.خیلیارومیبینم خوش اندامن ولی باز راه میرن یا بازوکج.من که زنم واقعانمیتونم تحمل کنم دیدن راه رفتنشون رو و اون زن ازچشمم میفته.
        اینم یه نکته بودکه خودم خیلی بهش اهمیت میدم.

    2. اونی که این مطلب رو بخونه و اینهمه نظرات رو هم بخونه و در اخر بگه خیلی خنده دار بود رو باید به همسرش تسلیت گفت و براش دل سوزوند که گیر چنین زنی با افکار و دیدگاه دگم و بسته و متحجر و بروز نشده ای داره زندگی میکنه ،،خب واضحه که ی چیزی باسم زیبایی ظاهری وجود داره که ب دو بخش چهره و اندام تقسیم میسه ،،شما قطعا جزو خوش اندام ها نیستین و با خودخواهی تمام معتقدین اندامتون حرف نداره و بدبخت شوهرت که نمیتونه هیچجوره حالیت کنه که راهی برای بهتر شدن عم وجود داره و معتقدم تو یکی از ملائک عذاب الهی در روی زمین هستی که خدا نصیب گرگ بیابونتم نکنه

  31. سلام به همه دوستان
    بنظر من انسان وقتی ورزش میکنه و رژیم متعادل رو رعایت میکنه اول ازهمه خودش حس خوبی نسبت به خودش و زندگی پیدا میکنه و سلامتیش رو تضمین میکنه و اعتماد به نفسش بالاتر میره و خیلی فواید دیگر اخلاقی هم داره
    انشان نباید درمورد هیچ چیزی متعصبانه فکرکنه
    حتی در مورد اندام هم ،خب خود ما هم درمورد آقایان اندام متناسب رو بیشتر دوست داریم و این برمیگرده به آفرینش انسان که همیشه طالب زیبایی هست

    1. سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما:
      بهترین و بد ترین دختر را والدین دختر انتخاب و به اجتماع تحویل میدهد.
      یعنی هر چقدر دختر بد تر و زشت باشد اما والدین شیرینی داشته باشند یقینا در جامعه آن دختر را خوب و جذاب میشمارند.
      یا اگر خانواده همان دختر زیر فقر زندگی کنند آن دختر در تصور دیگران بد و زشت است
      بابا و مامان های مختلف تلاش کنید خودتان را خوب و جذاب و زندگی بهتر همراه با خوشبختی را در بین مردم نشان بدهید، تا دختران دم بخت تان به چشم مردم و جامعه، شناسی بشوند.
      والسلام (خوب باش تا خوب ها انتخاب کنند شما و عزیزانتان را)

      1. اول،کل مطلب رو بخون،ببین چی نوشته شده،بعد نظر شخصی مطابق به نوشته بده…خودم یه دخترم اندام تا حدودی مطابق نوشته ست، ولی پسرها و مردها،زنایی رو دوست دارند که،بالاتنه مخصوصا،نقاط برجسته(سروسینه)، اول اهمیت میدند دوم منطقه ی باسن…..دوستان، هیچوقت در مقابل نوشته موضعی تهاجمی نگیرید،منطقی و اگاهانه نظر بدید….اتفاقا نظرات خوبی نوشته

  32. سلام من یه مرد هستم و مرد های زیادی رو دیدم که با دخترهای چاق دوست هستن حتی مورد ازدواج هم دیدم! رل دیدم دختره با بیست سال سن پوست استخون بود اما خیلی همدیگه رو دوست داشتن من برام مهم اینه که دختر خوشگل باشه اما نه هیکل نه صدا من اخلاق برام مهمه آره یه زمانی هیکل برام خیلی مهم بودش اما زمان به من یاد داد گاهی زشت ترین آدم ها رو هم اخلاق میتونه یه پرنسس کنه و زیبا ترین پرنسس هارو هم اخلاق میتونه تبدیل به یه هیولا کنه

    1. واقعا حرفت درست بود منم به این پی بردم
      خوشم اومد
      واقعا هیچ کس قیافه یا اندامش دست خودش نیست بیاین با اخلاق و شعور اون ها بسنجیم

  33. سلام هیکل خیلی مهمه منکه هیکلم خدایی از اول درس بوده خودمم هیچ تلاشی براش نکردم قیافمم بیبی فیس با اینکه نازم ولی همه اول میگن هیکلت خیلی خوبه پس حرف اولو این میزنه😁

    1. ی امبولانس بگیر که وقتی تو خیابون راه میری دنبالت بیاد و اوناییو که از دیدنت بیهوش و مدهوش میشن رو جمع کنه

  34. اصلا مهم نیست که چه قیافه ای هستی یا نظر مردا یا بقیه در موردت چیه 😂😂والااا
    برای خودت زندگی کن از تو فقط یدونه هست قدر خودتو بدوون

    1. یه چشش کور باشه اما معرفت داشته باشه و خیانت نکنه بهتر از صدتا حور و پریه که مال دیگرانند

      1. هه………..با اینکه اندام متناسب برای حفظ سلامت بانوان خیلی مهم هست و این مهم رو نباید نادیده گرفت .اما به نظرم ما زنها انقدر والا هستیم که نیاز نباشه خودمون رو به سختی بندازیم برای جلب نظر یک مرد.هدفمون باید رضایت خودمون از تنمون و سلامتیمون باشه

    2. خانما و آقایون
      معلومه به متن دقت نکردید
      منظور متن جزابیت اندامه
      که معلومه کاملا درست گفته
      اون کسایی که مسخره میکنن قطعا اتگشت گذاشته شده رو نقطه ضعفشون

      1. سلیقه اس به این حرفا نیست من دیدم در و اطرافم یکی دختر از لحاظ روحی آروم میخواد یکی شاد شنگول یکی مطیع یک مستقل و پر استقلال یکی بور دوست داره یکی مشکی و یک سفید دوست داره یکی سبزه هرکسی یه اخلاقی و یه اندامی و قیافه ای رو میپسنده من خودم بعضیا از پسرا رو دیدن میگن زن تپلی میخوایم لاغر نباشه این بستگی به علایق مرد و زن داره خانم ها هم خودشون رو اذیت نکنن من خودم یه دختریم که از طرفی مادری روحیاتم رو بیشتر دوست دارن و از طرف پدری نمی‌پسندند به آدمش ربط داره خودتون باشید بدون نقاب بدون نقش بازی کردن بدون اینکه خودتون رو تغییر بدین مطمئن باشید اینجوری جذاب ترید

    3. که خدا همون ی دونه خودخواه از خودمچکرم از رو زمین برداره . ینی چی که از تو فقط همین ی دونه هست ، میخوام اون ی دونه هم نباشه،، بخدا ادم ی کساییو میبینه که ی نظرات مزخرفی دارن که هر جور حساب میکنی بهیچوجه نمیشه چنین ادماییو تحمل کرد ،، میگه من هر جور هستم عالیم چون از من ی دونه هست ،،خب تو گاوداری هم بری هر کدوم از گاوا بنوعی منحصر بفردن چون سایز هیچکدوم دقیقا مث هم نیست و البته خرها و خوکها
      من بدونم کی هستی و کجایی با غلتک از روت رد میشم ///یقین دارم هیکلت خیلی مزخرفه

  35. 😂😂درک نمیکنم نویسنده مطلبو
    هر کسیو خدا ی جور آفریده یکی اخلاق داره قیافه نداره یکی خوش اندامه اخلاق نداره هیچ کس کامل نیست ولی این ک ذهنت خراب باشه چیز دیگه هست
    از اون دنیا برای مردا حوری هم بفرستن میگه چرا اینجاش کجه.

    1. چرا درک نمیکنی؟؟ خب انسانها همه به بحث زیبایی اهمیت میدن و زیبایی هم موارد متعددی داره که یکیش زیبایی اندامه ولی منظورش این نیست که همه ادما این اخلاق رو دارن
      چون یکی چاق یکی لاغر یکی کوتاه و دیگری بلند دوس داره اما ی فاکتورهایی وجود داره که تعریف زیبایی تلقی میشه و چه اشکالی داره که بهش پرداخته شه و انجامش بدن
      این باعث رشد میشه

    1. خیلی هم عالیه اما بستگی داره به اینکه دوست داشته باشی برای دیگران قدت بلند باشه یا برای خودت؟
      چون اگه دنبال مردی هستی که تورو واقعا دوست داشته باشه اون آدم تورو از هر دختری بیشتر دوست خواهد داشت اگر ادم به ریز ترین جزئیات دقت کنه و چیزی ندید که توش باعث ایجاد شک بشه اون واقعا تورو دوست داره

    2. فرزانه جان به جون دوتابچه ام این حرفی که میزنم اصلا فک نکن ازروی دلسوزی به شماس وبخوام شمارودلخوش کرده باشم نه بروزندگیتوباشادی وسلامتی بگذرون که برای یه زن قد۱۵۶ یا۱۶۰جذابترین وبهترین سایزدرنظرمردان هستش شمانه کوتاهیدنه مثل این روس‌ها درازبی قواره

    1. با سلام من با نظر نویسنده موافقم هر چقد هم که خوب باشی خوش اخلاق باشی اخر سر مرد فقط چشمش به اندام وسلام چه کوتاه باشی چه بلند باشی اون برامدگی ها باید باشه

  36. اگر ملاک انتخاب همسرباشه،علاوه بر سیما واندام نسوان، ملاک های مهمی چون صداقت،اخلاق،عفت وخانواده را هم باید مد نظر قرار داد.ضمنا ملاک زیبایی و تیپ بانوان در جنس مذکر متفاوت است.

    1. من نظر خودم رو میگم به نظر دوستان هم احترام میذارم، بنده با نویسنده بسیار موافقم هرچیزی تعادلی داره و هیکل هم یکیش، من خودم تپل بودم الان چهارسال هست که با رژیم ب وزن ایده الم رسیدم و فقط و فقط برای اینکه هیکلم همینطوری متناسب بمونه رژیممو حفظ کردم باشگاه نمیرم ولی انقد تو خونه ورزش میکنم خیلیا پرسیدن باشگاه میرم، تناسب ک داشته باشی هرررلباسی بهت میاد

  37. 🤣🤣🤣👌👍خداوکیلی از حرفاتون خنده ام گرفته خوشم اومد از حرفای دوتا خانم مردی با۵کیلو شکم دمبه ۴تار مو🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣خانما حال کردم با حرفاتون

  38. رنو مرد مکمل همند. هم زن وسیله لذت مرده هم مرد وسیله لذت زنه این کار خداست اما سلایق خلق متاوته اونخانمی که برای شما ایده اله شاید برای دیگری نباشه همه از یه همه نظر متفاوت دارند اصل اخلاق زن یامرده اونایی که ظاهر پرستند برن یه عروسک زیبا بخرن

  39. رسما اعلام کردی زن تیکس برای مرد مرد اگر مرد باشه گر مرد باشه زنشو برای خودش میخواهد نه قیافه وهیکل عشق مرد به زن بالاتر از قیافه وهیکله

  40. دنیا بزرگ و رنگارنگ هست، این نوع نگاه ماست که انتخاب و خوشبختی رو رقم می زنه، مردها و زنها انسانند، هرچه انسان تر ، انتخاب انسانی تر، لطفا به هر دو جنس احترام بگذارید

      1. شماهایی ک نظراتونو خوندم حتما تیپو فرمو هیکلتون نامیزونه و نمیخواید واسش تلاش کنید😐😹

  41. خانمها اصلا ناراحت نباشن مردی که نجیب باشه زنشو با هر اندامی که باشه دوست داره ولی مردی که هیز باشه زنش بهترین اندام رو هم داشته باشه بازم خیانت میکنه من خودم سراغ دارم زنای زیبا و خوش اندامی رو که شوهرشون به دنبال زنای دیگه اس و مرتب خیانت میکنه و مردایی که همسرشون نه زیباس و نه خوش هیکل ولی عاشقانه زندگی میکنن پس به دنبال مرد نجیب و چشم پاک باشین

      1. آره دوستان.زن خوشگل و مرد خوش تیپ برای یکماه،دوماه،نهایتا یکسال تیپشون برای همدیگر جذابه.اما بعدش باید با اخلاق هم زندگی کنن؟ببخشیدا اما خوشگل ترین زن دنیا هم بعد از ده بار نزدیکی عادی میشه.اما بازم چی میمونه؟اخلاق

    1. من خودم تپلم چاق نیستم ولی تپلم
      خودمو تپل. وست دارم قصد لاغر شدن ندارم
      البته قبلا خیلی لاغر بودم در حدی که همه بهم میگفتن اما الان قدم با وزنم هم خونی داره

  42. بگذار زیبایی در نگاه تو باشد نه در آنچه بدان می نگری
    خوش هیکل بودن و خوش فرم بودن رو بپسندیم در راستای سلامت جسمی برای خودمون نه برای پر کردن خلا عاطفی و لذت بردن همسر

  43. سلام. پس زنایی و مردانی که هیکل زیبایی ندارن و یعنی اینجوری که می گید باید سرش و بزاره بمیره یا اگه ازدواج کرده بچه و زندگیش رو بزاره و با نامردی بره اینن چه حرفی که می زنید مگه زن یا مرد خوش هیکلی و خو شکلی و بد هیکلی و زشتی رو خودش خلق کرده که می گین زن زیبا مرد زیبا یا زن زشت و مرد زشت این حرفها چیه نه زشتی به دست خود انسان نه زیبایی همه رو خود خدا هر جوری که دوست داشته خلق کرده و خلقت همه ما ها به دست خودمون هم نیست البته در ضمن نه خوشگلا باید مغرور بشن ونه زشتا ناراحت اگه خدا بخواد همه کار می تونه انجام بده به نظر من همه مخلوق خدا زیباست مهم اینه که آدم در نظر خدا زیبا باشه نه در نظر هوس بازان

    1. بله کاملا درسته. در واقع نه چیزی زیباست نه زشت نه بد نه خوب ….ممکنه کسی مرد تپل یا زن تپل بپسندد یا مرد یا زن لاغر. وای در دوره ای که زندگی می‌کنیم و سوشال مدیا بسیار تاثیر گذار شده در افکار مردم یک گزینه وسط بین خوب و بد بودن به وجود آمده آن هم گزینه نرمال هست. خب الان افکار خیلی از مردم روبه مرد و زن خوش اندامی هست که هالیود و دنیای مجازی تعریف کرده .مثل لب های آنجلینا و هیکل شکیرا

    2. منظورش این نیس ک حتما باید اینطوری باشین
      میگه مردا از زنایی ک هیکل زنونه خوش فرم دارن خوششون میاد ربطی به قد بلند و کوتاه قد و ریز و درشت نداره

    1. نظر من این که اگه هیکل یک خانم روفرم باشه خوب اما به شوط این که هیکل زیاد نمایان نباشه چون مرد ها جوری خلق شدند اگه خیلی هم پاک باشند دچار وسوسه میشند مرد ها عاشق خانم های جنگی ورزشکار اند حتی اگه زشت هم باشه خیلی زود جزب مرد میشوند

    2. والا😂😂به درک چی،دوست دارن
      واسع خودت زندگی کن و خودتو دوست داشته باش هرچی که هستی😎😍

      1. اصن همچین رابطه ای پایدار نیست!!!
        دست بالای دست بسیاره و در گذر زمان قطعا با آدم های خوش هیکل تری آشنا میشه…

        هیچ ثباتی نیس تو این علاقه هایی که فقط منشأ ظاهری دارن و صرفا فقط اوایل رابطه لذت بخش به نظر میرسه بعد عادی میشه. ظاهر ملاک بی اهمیتی نیست ابدا. مهمه ولی خب ملاک اصلی و تمرکز اصلی رو ظاهر نباید باشه موقع انتخاب پارتنر
        وقتی طرف عاشق ظاهرت باشه یا صرفا طبق غریضه جنسیش فقط جذبت شده باشه به دستت هم ک بیاره بعد مدتی مثل تشنه ای که سیراب شده از چشش میفتی و سرد میشه رابطه

  44. اول از اینکه کسی که عاشق کسی باشه در نظرش اون بهترین هست چون اگه اینجوری نبود کسی به کسی وفادار نبود
    دوم اینکه تناسب اندام هم برای مرد خوبه هم زن لی هستند کسایی که فرم بدنشان متفاوت هست

    و سوم اینکه زن وسیله هوس رانی و لذت جنسی مرد نیست که مرد رو سیراب کنه یا نه بعضی ها انقدر توهین آمیز صحبت میکنن که انگار در مورد یه شئ حرف میزنن

    هر وقت مردا همه سیکس پک دار عضله ای با قیافه خفن و ته ریش بودن بیان بگن زن چجوری خوبه

  45. چرا مزخرف نوشتی نکنه مردی از زنا خسته شدی چقدر راحت همه چی رو برای مردا میخوای
    هرکسی یه قیافه و اندام و شخصیتی داره قرار نیست همه باب میل تو باشن که
    چقدر راحت به خانما توهین کردی

    1. دروغ مردا ن فقط اخلاق دوست دارن بلکه زیبایی بهتر بهش توجه می کنند ،درضمن اخلاق زن دست مرد مرد اگه آدم باشه زن بی شک بهترین می شده

  46. در هر صورت همه مردا و زنها بر اساس طبیعتشون از دیدن زیبایی ها لذت میبرن پس همه ما می دونیم همه افراد از تمام زنها و مردایی که اندامشون خوش فرم دارن خوششون میاد و هر زن و مردی به خوش اندام بودن زنش افتخار میکنه پس مطلبی که در بالا گفته شد زیاد بی ربط نیست
    از قدیم گفتند گربه دستش به گوشت نمیرسه میگی گوشت بو میده

  47. با سلام به نظرمن آدم لاغر خوبه هم چاق ولی خیلی چاق هم خوب نیست چون خودش هم دوست داری لاق بشه اما این مردان اصلا به چی خق به خودشو اجاز میدن در در باری زنان نظر بده پسر یه زخمتی بخودتون بدی یه بار به خودتون نیگاه کنی بعد در باری دختر نظر بدن امید راتش به خودم زخمتی بیشترندام که خوب بینویسم

    1. سلام بنده یک مرد بسیار تنوع طلب با تجارب خیلی خیلی زیاد هستم
      اول اینکه برای بعضی ظاهر مهم تر از باطنه
      دوم انسان در ابتدای خلقت فرمی از اندام استاندارد را داشته که بخاطر شهر نشینی و یا برعکس کارگری و کشاورزی خیلی سخت الان خراب شده یعنی سینه های زنان کوچک شده استخوان بندی لگن بسیار درشت شده و بی تناسب با بالا تنه و اندام جنسی مردان کوچک شده و پاهای مردان و کمرشان لاغر شده بجاش شکم ها بزرگ شده که با ورزش و تغذیه سالم کمی قابل اصلاحه
      سوم هر مردی بنا بر تفاوت های ظاهری یک زن با زنانی که مثل مادر عمه و… دید مادری به آنها دارد در وهله اول دنبال زنانی متفاوت با آنها میگرده اما در میانسالی با درک بدن خودش نیاز ها و توانایی‌های خودش را بهتر میشناسه و متوجه میشه دقیقا در رابطه جسمی فقط یک مدل یا دو مدل زن هستند که برای عموم جذاب هستند ببخشید صریح میگم همه جنیفر لوپز نمیشند که البته اونم ایده آل اکثر مردان نیست ایده آل اکثر مردان سحر قریشی در سایز درشت و نگار جواهریان در سایز کوچکتر است
      یک کلمه خلاصه مطلب اندام متناسب و پذیرش و مطالبه گر بودن برای روابط جنسی نه وراجی از صبح تا شب

      1. سلام ، ممنونم
        … در واقع صداقت مهمترین اصل هست واین مردان هستند که در وهله اول می توانند عشق خود را به هر زبانی و طرق معقول و کارآمد بدون کمترین هزینه ای به شخص مورد نظر که هدف زندگی مشترک واقع شده برسانند در واقع آن که در عشق پیش قدم می شود به معمول و معقول مردان هستند و آنکه در عشق صادق آید بر سرش معشوق عاشق آید و لکن اگر مرد ذاتا صادق باشد، در عشق پاک و
        وفادار هست واین موجب کمال و رشد جامعه می شود چرا که زن در هر صورت به خاطر طبع حساس و از خود گذشته خود و ظرافت و زیبایی ویژه یک بازیچه است در دست برخورد و افکار دیگری لکن اگر مرد نتواند زن را که مایه انس و آرامش مرد آفریده شده است شکوفا کند دلیلی جز نفس پرستی و عدم صداقت او در دوستی نبوده و ناتوانی او در به کار گیری صحیح از این نعمت خدادادی بوده مرد است که با مسئولیت پذیری و تعهد صادقانه به ثبوت کمال کلی و شادی و باروری اجتماعی تحقق می بخشد زنان حاصل وجود مرادم و مردان مکمل زنان هستند در واقع آقای عزیز زن شما پاره وجودتان است هرگاه توانستید در ک کنید هر چقدر که به خود اهمیت می دهید و درست فکر می کنید به پاره وجودتان نیز اهمیت می دهید و درست زندگی می کنید گویا مردان هستند باعث معجزه زنان.و در واقع آقای محترم کار کار خودته که زنت چه جور شکوفایی از خودش نشون بده اگر به زن ارزشی، احترام ویژه یکو زن را گذاشتی و ارزشی رفتار کردی و ابراز محبت کردی اون زن مال تو هست وبسته به افکار گفتار و رفتار و… خودته زن پیروی . در کل هر زنی یه غلغی داره و اون که در مورد همه خانم ها مشترکه محبت داشتن صادقانه و انسانیست که در مورد همه زنان غلق کلی است. واگر نه زن متعلق به خودش هم نیست و از زنانگی خارج می شود و باعث این مطلب نابکاری مردان در شناخت وجود خود است که در نهایت منجر به تباهیست. یعنی همه چیز از خودت شروع میشه اگر بازی بلد نیستی و یا خراب کردن بازی را به نحوی پیش می گیری دلیل بر خراب بودن اسباب بازی نیست دلیل بر نابکاری و ناآگاهی خودت هست زن بازیچه است هرکس اسباب بازی گرفت نباید خرابش کند و فکر می کنم گاهی شاید اسباب بازی عزیزتر از خود می شود کافیه لیاقت داشته باشی و نشون بدید.
        پس همه چیز به فکر مردان بر می گرده و طرف تاثیر قرار می گیره.

  48. واقعن ناراحت کنندس کسی ک دوسش داری هر دفعه ی ایرادی از اندامت بگیره ادم واقعن افسرده میشه و کم کم دیگ کلا اون حسه دوس داشتن میره اندامه خوبی دارم چهرم هم خوبه در کل ولی من نمتونم خودمو شبیه جنیعر لوپز یا دخترایی ک تو اینستا میبینه کنم ک من منم وقتی انتخابم کرد هم همین بودم واقعن اینکاراش کارب کرد ازش سرد بشم دیگ حسی بهش ندارم
    فقط ی حرف از من ب پسرا لطفا قبل اینکه حتی ب شوخی ب عشقتون یا دوس دخترتون یا زنتوندر مورد اندانش ی چیزی بگین فکر کنین بهش اون دختره اسیب نمیبینه ولی شما فقط ب خودتون ضرر میرسونین یهو میبینین دختره دیگ هیچچچ حسی ب شما نداره

  49. هرچی ادم خودشو دوست داشته باشه دیگران هم همونقدر دوسش دارن من زن هایی رو دیدم هیکل و قیافه هیچی نداشتن ولی شوهراشون واقعن دوسشون دارن سعی کنید زیبایی درون داشته باشید خودتونو بشناسید و تو همون راه پیش برید خود به خود جذب شما میشن
    اگرم هیکل مناسبی ندارین فدا سرتون از سر هزار تا مردم زیادین حالا خودشون مثلا خیلی خوبن؟؟؟ شبیه سوسک له شدن😕
    زن سبزه خیلی هم خوبه لیاقت میخواد اینهمه حوشگلی 😌والا بابا مرد کیلو چند

    1. واقعا متاسفم برا همچین مردایی
      ب نظر من هرکسی واس خودش بهترینه
      اونایی که تو اینستا یا هرکجایی هستن با بهترین امکانات با عمل و با هزارتا کوفتی و زهرماری هیکلشونو درس میکنن اگر ماهاهم مثل اونا از صبح تا شب فقط ب هیکلمون برسیم از اونا هزار برابر خوشگلتر میشیم
      همیشه ب خودت افتخار کن چرا ناراحت بشی

    1. واقعاََ من که دختر هستم به خودم خیلی اهمیت میدم پسرها بیشتر روی اندام ظاهری توجه میکنند و من افتخار میکنم که قدی ۱۶۸ دارم و سفید پوست هم هستم و دیدم که پسرها از دختری با قد بلند خوششون نمیاد

  50. واقعا احتیاج نیس واسه خوش اندامی لاغر باشیم چون لاغر بود یک معیار برای خوش اندامی نیس ما باید همون لحظه که احساس میکنیم تپل شدیم جلوشو بگیریم چون بعضی از چربی ها به اندام های داخل بدن میچسبه و قابل لاغر شدن نیست

    1. والا ماهم خیلی چیزی میخایم
      اگا زن یا دختر باید اینجوری باشه مردم باید عضو له. ای باشه قد بلند باشه خوش تیپ باشه ته ریش داشته باشه
      همش که نمیشه مردا نظر بدن

      1. مردها قبل ازاینکه راجع به زنها نطربدن،به قیافه خودشون ی نگاه بندازن،،ببینند دراون حدی هستندکه بخان طرف مقابلشون تغییرکنه

  51. یا خداااااا بابا من که تپلم اینو خوندم واقعا افسرده شدم یعنی چی گور بابای هر چی مرده به درک اصلا 😂😒🤫

  52. ینی چی اخههه؟
    این حرفا چیه.من خودم خداروشکر فرم اندامم خوبه وهمه دوس دارن انداممو داشته باشن.ولی وقتی زنی بنا به دلایلی لاغره و هرکاری میکنه تپل نمیشه و بلعکس .تکلیف اون چیه؟ ینی اون باید تنهاااباشه براهمیشه؟؟ُ
    کاش ماهم افکارمون مثه خارج از کشور بود که توهرمدل اندام با فیسی باشن عاشقانه همو میخان و کنار هم زندگی میکنن.جمع کنین این سایتارو خیلی خوشتون میاد ی زن افسردگی بگیره؟ واقعا ک .ازنظر منم هیچ مردی جذاب و خاستنی نیس

  53. مرد یک موجودیست که به کم قانع نیس تو جنی فلوپزم که باشی اون بی هوا یکی دیگرو ببینه که جذاب تره میخادش😉

    1. این چیزا چرته یه مرد دو بار جذب یه خانوم میشه یه بارکه اولین بار میبینه که جذب اندام واینچیزاش میشه دوم مهرو محبت همان زن جذبش میکنه اگه محبت جنس مخالف باشه دیگه ولکن زنش نمیشه

    2. هوس یه چیزیه که اگه جلوشو گرفتی به داشته خودت قانعی ودوستش خواهی داشت چه مرد وچه زن اما وای به روزی که حریف هوس وغریزه جنسی نشی اونوقته که همیشه تشنه اندام این یکی اون یکی میشی همه آفریده های خدا زیبا هستند اگه زنت یا شوهرت زیبا وخوش اندام باشه اما اخلاق وسازگاری باهات نداشته باشه یک شاهی نمی ارزه

  54. شاید برای انسان هوسران و کسی که بدنبال پیشرفت و آموختن دانش ومهارت زندگی نباشد فرم همسرش مهم باشد اما آدم حساس مثل وسواس میمونه و روحیه تجدد و سیری ناپذیری داره و هرگز قانع نمیشه هربار ممکنه به یک جای گیر بده من خدای همسرم را می پسندم و عاشقشم هرچند ظاهرش شاید تپل و خوش فرم نیست عقل و عفت و هوشمندی و تلاش و امنتداری اش برام مهمه

    1. ‌نظر من اینه زن باید ورزشکار .کمر باریک.باسن گرد عضله ای.سینه خوش فرم .مو دراز ومشکی.بعًها میشوند رنگ می‌کنند.مشکی بهتره

      1. دقیقا.بعضی مردها زن زیبا وجذاب دارن ولی دوست دارن با یه زنی برای تنوع باشن که اصلا زیبایی نداره.این کار خیلی بده.

  55. یعنی چی یعنی ما انقدر بی ارزشیم که ببینیم مردان چی دوست دارن ؟
    واقعا که
    حالا که اینطوره نظر ما دخترا درباره مردا رو هم بدونین
    ما از مرد قد بلند خوش هیکل جذاب خوشمون میاد
    نه مردایی که شکم دارن قد کوتاه دارن تازه قیافه هم ندارن😕

    1. تموم مشخصات کامل که گفتی دارم
      با اخلاق تحصیل کرده وبااصالت اما
      بیکارم پولی هم ندارم هیچ دختری حاضر نشد باهام ازدواج کنه حتی
      دوست دختر هم ندارم چون پولی برای خرج کردنش ندارم پولدارباش هر
      کوفتی میخای باش قابل پرستش میشی

    2. من از هر لحاظ مناسبم خداروشکر
      اگه فردی باشه سالم و باب دلم قبولش میکنم لطفا خواهر و مامانشو نفرسته خودش بیاد جلو
      حرفشو بزنه، که من متنفرم از اقایونی که توسط دیگرون معرفی میشن ب ما،
      حالا این باب دلم رو شامل یه چیزایی میشه ، نترسید
      و من فک میکنم بعضی متاسفانه فک میکنن من مغرورم با اینکه جذاین ولی میترسن پا پیش بزارن، من دیگه از حیای، زیادم هست که باید متعادلش کنم

    1. اگر زنها همه لباس درست بپوشن و زیبایی های خودشون رو پنهان کنند و دست از این رقابت احمقانه زیبایی باهم بردارن مردها خیلی هم خوبن.
      مردها ذاتأ نگاه کردن رو دوست دارن.
      باید تو جامعه زیبایی ها رو از دیدشون پنهان کرد ، اینطوری مردها فقط به یک شخص نگاه میکنن و اون همسرشونه.
      زن ها ذاتأ دوست دارن دیده بشن و مردها ذاتأ دوست دارن زیبایی ها رو نگاه کنن و شدیداً هم کنجکاو هستن.

      همه مردها اینطور نیستن اما کم نیستن مردهایی که تو همین نگاه کردن ها دچار لغزش هم میشن.

      هرچه زن ها بازتر بشن از نظر ظاهری ، خیانت مردها بیشتر میشه تو جامعه.
      زنها خودشون باید برای خودشون کاری کنند و از فرهنگ های جدید غربی فاصله بگیرن ، چون همین غربیها خودشونم تا صد سال پیش لباسهای پوشیده میپوشیدن.
      زن یعنی زیبایی و پوشاندن زیبایی های زن ها در جامعه یعنی تحکیم خانواده.
      امیدوارم روزی زنهای جامعه یاد بگیرن که از زیبایی هاشون تو خونه و برای شوهرشون استفاده کنند و رقابت رو از کوچه و خیابان به داخل محافل شخصی خودشون بکشند…

    2. انقدر نگیم مرد باید زنو به خاطر خودش بخواد مگه ما به جز تیپمونو هیکلمونو لباسای شیکمون او پولمون چی هستیم ما انسان ها همینیم ماهمون چیزی هستیم که نشون میدیم اگه بدنت سالم باشه اول به خودت احترام گزاشتی نظر کسی نباید برات مهم باشه ولی اینو یادتون باشه شما اگر جایی وارد شید اول تیپو استایلتونه که با ادما ارتباط بر قرار میکنه

  56. ما مردا وقتی ‌کسی رو دوست داشته باشیم با تمامی عیب و ایرادش دوست داریم مهم نیست چه قدی باشی چه رنگ پوستی داشته باشی و یا اندامی‌متناسبی نداشته باشی مهم اینکه واقع از سمیم قلب دوستت داشته باشه

    1. بله دقیقا همینه
      کسی که هرزه هست و دنبال خیانت هست بهانه میاره، که تو سیاهی یا سفید

    2. من یک زنی زیبا وپوستی سفیدوباوزن هشتادوقد۱۶۲هستم وسینه سایز ۹۰ وکمی باسن دارم شوهرم به من زیادوقت نمیزاره واین منوخیلی ناراحت میکنه وهمیشه پاک زندگی کردم کاش مردها هوای زنهاشون داشته باشن

    1. واقعا که من خودم مانکن نیستم به درک هر کی منو اینطوری خواست بیاد هر نخواست نیاد مگه ما بخاطر مرد و باید خودمونو بر خوش فرم شدن بکشیم این مزخرفیه

    2. یه چیز دیگه اینکه من قبلا بیشتر از الان بنظر خودم جذاب بودم
      جوری که وقتی از جایی رد میشدم چون بنابر حیایی که دارم یه ریز خجالتی هستم و به کسی هم نگاه نمیکنم و متاسفانه مورد نفرین بعضی پسرا قرار میگرفتم
      مثلا یکیش که میگفتش جونمرگ بشی 😥
      چرا آخه
      دختر مردم رو نفرین میکنید

  57. شماها چتونه؟!!!!!تو همه موجودات ظاهر یکی از معیارای جفت گیریه.حالا نمیگم مردا فقط دنبال جفت گیرین ولی وقتی چشمتون به یه مرد میخوره شما که اخلاقش رو ندیدید.چهره و اندامش رو دیدید و اولین کشش شما از چهرش شروع میشه‌.اندام خوب خودش نشانه سلامتی فرده واسه همین موجودات دیگه دنبال افراد سالمی میگردن که بتونن توان زاد اوری نسل های آینده رو داشته باشن.من معنویاتی نگفتم.دارم از لحاظ بیولوژیکی میگم

    1. دیده بیند و دل کند یاد اما عقل باید کند انتخاب
      با سلام . خوش فرم بودن و خوش هیکل بودن رو هم زن دوست داره هم مرد . شنیدین میگن کبوتر با کبوتر ، به این معناست که خداوند برای هر کسی جفت مناسب آفریده و هر کسی بر مبنای عقلش باید جفت مناسب خودش رو انتخاب کنه از هر لحاظ چه جسمی و چه رفتاری و در کنارش فرهنگ و هم سنخ بودن ، لاغر واسه لاغر ، چاق واسه چاق ، خوش هیکل واسه خوش هیکل ،
      خواهی جهان در کف اقبال تو باشد خواهان کسی باش که خواهان تو باشد
      خودتو ببین و جفتت رو انتخاب کن تا اونطوری که تو دوست داری ازش لذت ببری اونم از تو لذت ببره

  58. مگه زن جماعت خلق شده برای لذتِ مرد؟؟؟ تناسب اندام خوبه ولی نه برای لذت بردن دیگران

  59. ینی فقط مرد ها ب اندام زنان نگا میکنند؟

    ولی ب نظر من اصلا ب اندام نیس من شخصا میگم ک اندامم خیلی خوبه و همسرم از زیبایی صورتم تعریف میکنه و بر این نیس ک مردها فقط اندام براشون مهم باشه

    1. زنهاهمه چیزشون حرف ندارن فقط حسادت وهم چشمشون بدهستندوگرنه هر نی چه بلندقدچه خوشگل چه زشت همه خوب هستن خداخلق کرده که مردناز زن بکشند

  60. زن سبزه از همه خواستنی تره. از قدیم گفتن . بخصوص به اندازه کافی از نظر ظاهری و جنسی این ویژگی رو داره که چشم و دل مرد رو سیراب و اورا از نگاه به بیرون باز می داره . میگن زن سبزه بگیر ، اگه میخوی از جماع ، اوج لذت رو ببری .

      1. به نظر من دروغ محضه اگه مردی از دختری خوشش بیاد، هر جوری که باشه دوسش داره و متنفرم از مرد هایی که زنا رو به چشم یه وسیله لذت برای خودشون میبینن

      2. والا من تو یه کتابی خوندم از سعادت مردا ن اینه که زن سفید داشته باشند

      3. تو زر مفت نزن اصلا فرق سبزه و سیاهو میدونی؟
        یا اصلا چشم داری ببینی؟
        البته فک کنم کور باشی ک فرق سبزه و سیاهو نمیدونی

    1. اونوقت مرد چه رنگیش خوبه؟
      ماشاله یعنی اگه رنگ پوست زنتون یه رنگ دیگه باشه باش خیانت میکنید
      بعد خیلی جالبه همینه با این تفکرات که انگار میخوان برده بخرن میان در مورد خیانت و بی وفایی زن نظر میدن

    2. واقعا متاسفم مگه زن ابزار لذت جنسی تو هست
      بعدشم ببین اول خودت استاندارد های یه مرد رو داری که با اعتماد بنفس حرف میزنی

      البته مردا با ۵ کیلو شکم و دمبه و ۴ تا دونه مو
      میخوان زنشون انجلینا جولی باشه خوب بدبخت اول ببین خودت برو پیت هستی

      1. زن مظهر زیبایی… هست خدا زن را افرید…. از دامن زن مردها ادم میشن…. متاسفم برا انهایی که ارزش زن فقط تو هیکل قد قواره میبینن…. والا اگه اینچنین… ملاک فقط هیکل… خیابونا پره….. هر کدوم به نحوی اواره هستن… هیچ وقت قول حرف هیچ مردنخور… کسی تورو به خاطرخودت بخاد دوستت داشته باش….دوری کن از اون شخصی که چشام ناپاکه با دیدن هزار نوع اندادم

  61. مردت یا دوست داره یا نه خب بخ——————بنظرم اینکه فک میکنین زن ایده ال مرد چیه خیلی نگاه جنسیتیییه واقعا متاسم

    1. اره والا یه سایتی هم بزنید که توش بگه زن ها چه مردی رو دوست دارن فقط شد مردا چی دوست دارن

      به درک که چی دوست دارن

  62. واقعا که یعنی مردایی که عاشق زناشون میشن چی؟
    یعنی اونا هم تو خلوت خودشون غصه میخورن که زنشون خوش اندام نیست؟
    باورم نمیشه 😕😕😕😒😒😒😒😒😒

    1. نه نه واقعا اینطور نیس عاشق کسی باشیم هرجور که هست دوسش داریم🤦🏿‍♂️این سایتارو باور نکنید

      1. زیبایی روهرزنومردی دوست داره اما مهم انسانیت هست که اگرنباشه هرزیبایی زشت خاهدبود

    2. دقیقا وقتی خانم مواظب اندامش نباشه مردفوری تحت تاثیرقرارمیگیره و واقعا درخلوت خودش غصه میخره که خانمش داره بداندام میشه ومرددیگه درانجام کارهاش به اونصورت قبلی دیگه موفق وباحوصله نیست چراچون آخر روز که میره خونه قراربایه خانم دربوداغون وشکم گنده روبروبشه من الان۴۴سالمه جوری مواظب اندام وقیافه ی خودم هستم که خیلیها باورشون نمیشه که من۴۴سالمه شکم ندارم بااینکه اضافه وزن تاحدودی دارم

      1. بس فقط برای زن ها نظر دادن مردهای بدفرم چی اگه مردی بدهیکل بود باید زن بره ولشکنه به نظرم اینا برمیگرده روی شخصیت فرد خوش اخلاقی وانسان بودن طرف زن و مرد نداره ذات خراب باشه مرد یا زن به افکار بد فکر میکنه

    3. میخواستم بپرسم همچین چیز تحقیر آمیزی رو واسه مردا هم نوشتید؟
      نمیخوان با خانوم چاق دیده بشن؟ فک کردین کی این؟ هر انسانی به هر شکلی که هست محترمه!
      گذشت اون دورانی که مردا با این مزخرفات زنای اطرافشونو تحقیر میکردن تا احساس قدرت کنن.
      خانوم جراح زاده شما به عنوان یه زن چجوری به خودتون اجازه میدین چنین متنی رو تو سایتتون بزارین؟ متنی که زن ها رو صراحتا وسیله عنوان میکنه.
      چطور از خودتون خجالت نمیکشین؟

      1. سلام
        من هم شکم دارم یکم بد فرم شدم
        شوهرم هم شکم گنده و بد فرمه
        اما به من احساس بدی میده و دل تنگ میشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های اجتماعی