هفت مورد از بهترین پودرهای پروتئینی عضله ساز

پودر عضله ساز

پودرهای پروتئینی می توانند به عضله سازی کمک کنند. مصرف پودرهای پروتئینی چه قبل و چه بعد از تمرین ممکن است به تسریع بهبودی از تمرینات مقاومتی و استقامتی کمک کند.  در سال 2015 ، پودرهای پروتئینی پس از نوشابه های ورزشی با فروش 4.7 میلیارد دلار به عنوان دومین محصول پر فروش در بازار تغذیه ورزشی درآمد.

وی گلد استاندارد اپتیموم نوتریشن/ Optimum Nutrition Gold Standard 100% Whey

اپتیموم نوتریشن شرکتی است که متخصص مکمل های پروتئینی است.  پروتئین وی گلد استاندارد اپتیموم یکی از محصولات پرفروش آنهاست.  این محصول پروتئین وی ایزوله(WPI)  را به عنوان ماده اصلی دارد. این ماده به همراه پروتئین وی کنسانتره 24 گرم پروتئین در یک وعده دارد.  این شرکت توصیه می کند 1 پیمانه از این مکمل را در 6-8 اونس آب سرد، شیر یا سایر مایعات مخلوط کنید.

 

BiPro BOLD Whey + Milk Protein Isolate

BiPro  در مکمل های پروتئینی ویژه است و طیف گسترده ای از پودرهای پروتئین را حمل می کنند. BiPro BOLD یکی از بهترین محصولات مورد بررسی است. BiPro Bold فاقد لاکتوز ، گلوتن و هورمون است. ماده اصلی آن پروتئین وی ایزوله(WPI) است و هر سروینگ حاوی 23 گرم پروتئین است. این محصول همچنین حاوی پودر روغن نارگیل است که تراریخته نیست(Non-GMO) و 2 گرم چربی سالم در هر سروینگ فراهم می کند. BiPro Bold فقط حاوی مواد شیرین کننده و طعم دهنده های طبیعی است.

 

پروتئین ایمپکت وی مای پروتئین/ MyProtein Impact Whey Protein

مای پروتئین یک شرکت انگلیسی است که اخیراً عرضه مکمل های پروتئینی به ایالات متحده را آغاز کرده است. پروتئین ایمپکت وی یکی از پرفروش ترین های آنها است. این محصول حاوی 21 گرم پروتئین در هر سروینگ است و هر سروینگ حاوی 103 کالری است. پروتئین ایمپکت وی حاوی سه منبع مختلف آب پنیر است: پروتئین وی کنسانتره ، پروتئین وی ایزوله ، و پروتئین وی هیدرولیز شده.  این منابع مختلف وی پروتئین با کیفیت بالا با حداقل مقدار چربی و قند را ارائه می دهند و سرعت جذب پروتئین را تسریع می کنند. مای پروتئین توصیه می کند 25 گرم از این محصول را بعد از تمرین به آب یا شیر اضافه کنید.

 

کامبت ماسل فارم/  MUSCLEPHARM COMBAT

ماسل فارم  شرکتی است که توسط بازیکن سابق NFL برد پیات تاسیس شد. Combat Protein یکی از پرفروش ترین محصولات آنها است. مواد تشکیل دهنده پروتئین Combat همه فاقد گلوتن هستند. هر سروینگ حاوی 25 گرم پروتئین است. همچنین حاوی شیر، تخم مرغ و سویا است، بنابراین برای گیاهخواران یا افرادی که به این مواد حساسیت دارند مناسب نیست. ماسل فارم  توصیه می کند 1 پیمانه از این محصول را با 8-12 اونس آب سرد یا شیر بدون چربی مخلوط کنید.

 

Truenutrition RBGH / Soy Free Protein Isolate

این نوع یکی از پودرهای پروتئینی است که بسیار مورد بررسی قرار می گیرد. این محصول فاقد گلوتن و سویا است و هیچ هورمون و آنتی بیوتیک اضافه ندارد. این محصول برای گیاهخواران مناسب است و حاوی 27 گرم پروتئین در هر سروینگ است. طعم های مختلف بسیاری وجود دارد. Truenutrition توصیه می کند 1 پیمانه را در 8-12 اونس آب ، آب یا شیر مخلوط کنید.

 

امتیاز دهید

طراحی وبسایت و سئو توسط مهندس هرمزی ۰۹۳۶۰۶۱۳۸۱۲

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های اجتماعی