کاهش وزن و رژیم لاغری در ابتدای زندگی مشترک

کاهش وزن و رژیم لاغری در ابتدای زندگی مشترک

ابتدای زندگی مشترک من و همسرم، هر دوی ما دارای اضافه وزن زیادی بودیم.

من که چربی خون بالایی داشتم و همسرم نیز کبد چرب داشت. هر دو با هم یک تصمیم مشترک خیلی جدی گرفتیم که تا آخر سال حداقل 15 الی 20 کیلو وزنمان را کاهش دهیم. در تحقق بخشیدن به این امر، انگیزه ی ما بسیار بالا و قوی بود.

پس از جستجو و پرس و جوهای زیاد در مورد رژیم های لاغری، از طریق دوستان و آشنایان با سایت تغذیه و رژیم درمانی خانم مریم جراح زاده آشنا شدیم. در ابتدای رژیم سختی های زیادی را تجربه کردیم چون فصل زمستان بود و ورزش و پیاده روی ما یا باید در منزل صورت می گرفت و یا در هوای سرد شب های زمستانی. چون رژیم باید در کنار ورزش مخصوصا پیاده روی پیگیری می شد. کم کم این پیاده روی ها خیلی برای ما مفرح و شاداب کننده شد به طوری که هر شب به یک عادت خوب تبدیل شده بود. برنامه لاغری سه ماهه خانم جراح زاده سیار خوب طراحی شده بود و میان وعده های آن باعث می شد شادابی ما در طول روز حفظ شود و احساس خستگی نکنیم. پس از گذشت مدت سه ماه از زمان شروع رژیم ها،به قدری از نتیجۀ آن راضی بودیم که تصمیم گرفتیم باز هم به راهمان ادامه دهیم.

پس از 3 ماه، گذشته از مقدار زیادی کاهش وزن، وضعیت سلامتی مان نیز خیلی بهتر شده بود. بعد از 7 ماه من 17 کیلوگرم و همسرم 19 کیلوگرم وزنمان را کاهش داده بودیم.

در پایان تشکر ویژه دارم از خانم جراح زاده و رژیم لاغری مفید ایشان.

با آرزوی موفقیت شما عزیزان.

امتیاز دهید

طراحی وبسایت و سئو توسط مهندس هرمزی ۰۹۳۶۰۶۱۳۸۱۲

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های اجتماعی