چگونه در 20 روز سریع وزن کم کنیم؟

کاهش وزن سریع

روز 1-5: رژیم غذایی خود را اصلاح کنید

با محدود کردن کالری دریافتی خود به 1500-1800 کالری در روز شروع کنید و از غذاهای فرآوری شده و شیرین پرهیز کنید. بر خوردن غذاهای کامل و فراوری نشده مانند پروتئین های بدون چربی، میوه ها، سبزیجات، آجیل و دانه ها و غلات کامل تمرکز کنید. مصرف روزانه آب خود را افزایش دهید و مصرف الکل و کافئین خود را کاهش دهید.

روز 6-10: شروع به ورزش کنید

با افزایش سطح فعالیت خود شروع کنید. هر روز حداقل 30 دقیقه فعالیت بدنی مانند پیاده روی، دویدن، شنا، دوچرخه سواری یا تمرینات قدرتی را هدف قرار دهید.

روزهای 11-15: مراقب هوس های خود باشید

توجه بیشتری به هوس های خود کنید و سعی کنید جایگزین های سالم تری پیدا کنید. به عنوان مثال به جای یک ماده غذایی اعتیادآور شیرین، یک تکه میوه یا یک تکه شکلات تلخ را امتحان کنید.

روزهای 16 تا 20: با انگیزه بمانید

شروع به تعیین اهداف کوتاه مدت و سیستم پاداش دهی کنید. هر بار که به هدف جدیدی می رسید، با چیزی به خودتان پاداش دهید که می تواند به شما کمک کند انگیزه خود را حفظ کنید. به عنوان مثال، می توانید یک قطعه جدید از وسایل ورزشی یا یک خوراکی سالم برای خود بخرید.

در نهایت، با ایجاد یک شبکه پشتیبانی انگیزه خود را حفظ کنید. با دوستان و خانواده خود در مورد تغییراتی که ایجاد می کنید صحبت کنید و از آنها کمک و حمایت بخواهید.

در سفر کاهش وزن خود موفق باشید!

امتیاز دهید

طراحی وبسایت و سئو توسط مهندس هرمزی ۰۹۳۶۰۶۱۳۸۱۲

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های اجتماعی