رژیم لاغری غیر اصولی و افزایش وزن مجدد تا 30 کیلو!!!

تناسب اندام

من سارا جعفرزاده 30 ساله از تهران، از دوران کودکی چاق بودم. بعد از دوران دبیرستان، در دانشگاه شهرستان قبول شدم. آنجا بود که به دلیل وزن بالایم مشکلات من آغاز شد و احساس کردم که از حقوق اجتماعی خود محرومم، از لحاظ روحی و روانی خیلی برایم سخت بود که می شنیدم دوستان و همکلاسیها و مردم درباره من چه می گویند. بنابراین یک رژیم سخت ده روزه و غلط را شروع کردم. پس از مدت کوتاهی توانستم بیش از 8 کیلو از وزنم را کاهش دهم و توجه دوستانم را به خود جلب کنم توجهی که من تشنه آن بودم اما این کاهش وزن برایم گران تمام شد. هر روز سرگیجه و تپش قلب داشتم. بعد از اینکه لاغر شدم بالاخره مرد رویاهای خود را پیدا کردم. بعد از مدتی رژیم خود را رها کردم و به بیشترین وزن خود رسیدم. مرگ مادرم و سرزنشهای هر روزه همسرم باعث شد تا افسرده شوم و این تجربیات تلخ مرا مجبور کرد تا دوباره تکانی به خود بدهم.
از طریق یکی از دوستانم که به سایت مریم جراح زاده مراجعه کرده بود، با این سایت آشنا شدم و از آنجا که نتایج موفقیت اعضای آن را دیده بودم، به این سایت اعتماد کردم. وقتی فهمیدم که چقدر اضافه وزن دارم به طور کلی نامید شده بودم. حدود شش ماه زمان برد تا به وزن ایده آلم برسم و 25 کیلو از وزنم را کاهش دهم. در طول این مدت علاوه بر رعایت رژیم غذایی سایت مریم جراح زاده، ورزش را نیز شروع کردم و حداقل روزی یک ساعت ورزش میکردم، مخصوصا پیاده روی. به طور کلی سعی کردم تا فعالیت بدنی خود را افزایش بدم. خریدهایم را تا خانه حمل می کردم، به جای آسانسور از پله ها استفاده می کردم. از وقتی که به وزن ایده آلم رسیدم، خنده یک لحظه هم از روی لبانم محو نمی شود. واقعا خوش شانس هستم که توانستم زندگی جدیدی را شروع کنم. حالا جسم و روانی سالم دارم که نتیجه کاهش وزن است.

به افرادی که می خواهند کاهش وزن را شروع کنند توصیه می کنم که اول از همه بدانند که واقعاً چرا می خواهند لاغر شوند. این کار را برای جلب رضایت دیگران انجام ندهید و بدانید که هیچ قرص و داروی جادویی برای لاغری وجود ندارد بلکه با تلاش خودتان است که قادر خواهید بود به نتیجه برسید.

امتیاز دهید

طراحی وبسایت و سئو توسط مهندس هرمزی ۰۹۳۶۰۶۱۳۸۱۲

اشتراک گذاری مقاله

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های اجتماعی