رژیم غذایی اینترنتی در خارج از کشور

رژیم غذایی

سن: 34 سال
وزن اولیه: 97 کیلوگرم
کاهش وزن: 19 کیلوگرم
مدت کاهش وزن: 7 ماه
مدتی بود که به دلیل تحصیل در خارج از کشور زندگی می‌کردم. دوری از خانواده سبب شده بود امکان و همچنین حوصله آشپزی کردن نداشته باشم. به همین علت اغلب اوقات از غذاهای آماده و فست فود استفاده می‌کردم. مصرف هر روزه مقدار زیادی از غذاهای پرچرب باعث شده بود وزن من به طور غیر قابل باوری افزایش یابد. این افزایش وزن به حدی بود که وقتی بعد از چند ماه به ایران برگشتم، اعضای خانواده ابراز تعجب کردند.
به پیشنهاد مادرم که در آن زمان تحت نظر خانم دکتر جراح زاده اقدام به کاهش وزن کرده بود تصمیم گرفتم رژیم آنلاین اینترنتی از سایت ایشان دریافت کنم که با توجه به اینکه خارج از کشور بودم، رژیم غیر حضوری بسیار می توانست برایم مناسب باشد. همچنین می‌توانستم از طریق ایمیل با خانم دکتر جراح زاده در تماس باشم و سوالات خود را از ایشان بپرسم.
تصمیم گرفته بودم با شروع رژیم غذایی، زمان‌هایی را برای پخت و پز غذای سالم و خانگی اختصاص دهم. خوشبختانه رژیم‌ها به صورتی طراحی شده بود که از قابلیت سازگاری خوبی در خارج از کشور برخوردار بود و من در مورد تهیه مواد غذایی و پخت غذاهای مختلف با مشکلی مواجه نمی‌شدم. همچنین با راهنمایی ایشان، بعضی مواقع از غذاهای آماده که حاوی کالری و چربی کمتری بود استفاده می‌کردم.
مناسب بودن رژیم‌های تنظیم شده در کنار انگیزه و اراده خودم سبب شد بتوانم در مدت هفت ماه بخش عمده‌ای از عادات غذایی‌ام را اصلاح کنم و شاهد تغییرات مثبت فراوانی در مسیر کاهش وزن خود باشم. تمام دوستانم متوجه تغییرات وزن و ظاهر من شده بودند. خانواده‌ام نیز که عکس‌های جدیدی از من می‌دیدند از اینکه توانسته بودم در این راه موفق شوم بسیار ابراز خوشحالی کرده و مرا تشویق کردند تا رسیدن به وزن ایده‌آل به رژیم گرفتن ادامه دهم.

امتیاز دهید

طراحی وبسایت و سئو توسط مهندس هرمزی ۰۹۳۶۰۶۱۳۸۱۲

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های اجتماعی