تشویق به کاهش وزن با اینکار

کاهش وزن

 

آيا شما فکر مي‌کنيد به اندازه کافي لاغر هستيد و يا قصد داريد خودتان را با رژيم‌هاي وحشتناک، اندازه آخرين مانتو و يا پيراهن سايز 36 يا 34 که ديده‌ايد، بکنيد. همواره بايد تناسبي بين قد و وزن شما وجود داشته باشد

در یک مطالعه که در کالج سلطنتی لندن، برای شرکت در اجلاس نوآوری جهانی بهداشت (WISH) منتشر شده است محققان دریافتند که شبکه های اجتماعی در سراسر جهان در حال کمک به مردم برای از دست دادن وزن اضافی خود هستند. به گفته سازمان بهداشت جهانی، چاقی در سراسر جهان تقریبا از سال 1980 دو برابر شده است، با 20 1.4 میلیارد بزرگسال در سال 2008 تحقیقات نشان می دهد که شیوه زندگی بی تحرک،حمل و نقل، شهرنشینی، و محل های کار کم تحرک و مصرف فست فود ها عوامل اصلی چاقی محسوب می شوند.

اگر چه شبکه های رسانه های اجتماعی ممکن است اعتماد به نفس مردم را با تغذیه کامل و تشویق دوستان با یکدیگر افزایش دهند اما کارشناسان تغذیه معتقدند گاهی دوستان رژیم های نادرست و استفاده از برخی قرص های غیر مجاز را به یکدیگر پیشنهاد می دهند.

در 12 مطالعه دیگر که در مجموع 1884  از ایالات متحده و اروپا و شرق آسیا و استرالیا، در بر داشت  تجزیه و تحلیل محققان نشان داد کاربران از طریق تغذیه و فعالیت فیزیکی مجلات و تماشای عکس ها و رژیم های لاغری بیشتر برای کاهش وزن مشتاق می شوند و روند لاغری و انگیزه بدون آنکه حتی خود اشخاص اقدامی کنند افزایش می یابد.

امتیاز دهید

طراحی وبسایت و سئو توسط مهندس هرمزی ۰۹۳۶۰۶۱۳۸۱۲

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های اجتماعی