برای سفت شدن پوست و عضلات صورت چکار باید کرد؟

پوست سفت و با نشاط

داشتن پوستی سفت و با نشاط دشوار است. در اینجا راههایی را ارائه می دهیم که ممکن است برای داشتن پوست دلخواهتان مورد نیاز باشد. ورزش ورزش کردن بعد از نوشیدن مقدار زیادی اب برای سلامتی و همچنین کشش پوست شما مضر است. همچنین ورزش نکردن باعث میشود که پوست شما خسته به نظر رسد و عضلات شما شروع به شل شدن کنند و این باعث میشود که پوست شما دچار افتادگی شود. برای حفظ سلامتی و زیبائی خود و همچنین برای سفت شدن پوست، عضلات خود را تقویت کنید. روغن شی باتر Shea Butter (عصاره طبیعی دانه یک درخت آفریقایی) روغن شی باتر یک مرطوب کننده طبیعی موثر است که دارای خاصیت سفت کنندگی پوست میباشد. این بهترین انتخاب برای افرادی است که دارای پوستی خشک هستند تا لوسیون های سفت کننده پوست را از راههای طبیعی تهیه کنند. لوسیون سفت کننده پوست لوسیون های بیشماری در بازار برای سفت کردن پوست دردسترس است. این لوسیون ها باعث کاهش کشش پوست و محکم شدن ان در همه قسمتهای بدن می شود. مهم نیست که دارای چه نوع پوستی هستید لوسیونی را انتخاب کنید که دارای حداقل مواد شیمیایی حساسیت زا و رایحه غیرطبیعی باشد. ماسک آرد جو و ماست می توانید از مواد موجود در آشپزخانه یک ماسک سفت کننده طبیعی پوست بسازید. ۲/۱ پیمانه آردجو پخته شده و ۴/۱ پیمانه ماست را به همراه اب مخلوط کنید و آن را روی پوست خود قرار دهید. اجازه دهید ماسک کاملا خشک شود سپس انرا با آب ولرم بشویید. این ماسک باعث بسته شدن منفدهای پوستی می شود همچنین پوست شما را مرطوب می کند. اسید لاکتیک موجود در ماست طراوت و شادابی خاصی به پوست شما می بخشد. ماسک موز موز را له کنید و به مدت ۱۵ دقیقه روی پوست صورت خود قرار دهید سپس با آب ولرم بشویید. راهی سریع و آسان برای سفت کنندگی پوست شما می باشد. بخار آب از بخار آب برای اینکه مواد زائد را از پوست خود خارج کنید استفاده کنید و صورتی گلگون داشته باشید. بخار آب بمدت ۱۰ دقیقه طراوت خاصی به پوست شما می بخشد. سونای بخار بهترین درمان برای سفت کردن پوست شما می باشد. ماسک قهوه به جای دور ریختن تفاله قهوه می توانید از ان بعنوان یک ماسک نیروبخش صورت استفاده کنید. ۴/۱ پیمانه تفاله قهوه به همراه یک سفیده تخم مرغ را بر روی پست صورت خود بطور یکنواخت قرار دهید و تا وقتی که روی پوست شما خشک شود صبر کنید سپس انرا با آب ولرم بشویید.

بهترین ماسک برای پوست شما + ماسک سفت کننده ی پوستهای شل

شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید ماسکی که محققان به عنوان بهترین و کاملترین ماسک معرفی کرده اندچیست، این ماسک به دلیل داشتن …
زمانی که صحبت از پوست و رسیدگی به آن می شود اولین چیزی که به ذهن اکثر ما می رسد ماسک و انواع کرمهاییست که می توانند به سلامت و شاداب نگه داشتن پوست ما کمک کنند واز پیری زودرس آن جلوگیری نمایند و جالب اینجاست که طبق نظریه ی بسیاری از محققان بهترین چیزی که می تواند برای انواع پوستها به عنوان ماسکی کامل ارائه شود آب دریاست .

آب دریا به دلیل داشتن نمک و املاح کافی می تواند برای انواع پوستها بسیار مفید بوده و به عنوان بهترین ماسک معرفی شود .

ماسک سفت کننده ی پوستهای افتاده و شل :
اگر پوستتان یکی از انواع پوستهای حساس و نازک بوده و به مرورزمان دچار افتادگی در ناحیه ی گونه و اطراف لبها شده است بهتر است هفته ای دو تا سه بار ازاین ماسک ویژه استفاده کنید تا به سفت و مقاوم تر ساختن آن دربرابر چین و چروکها کمک کرده و از شل شدن آن جلوگیری نمایید.

موادلازم:
گل رس            یک قاشق غذاخوری سرخالی
گلاب              یک قاشق مرباخوری

این دو ماده را با هم مخلوط کنید و به حالت دورانی روی پوستتان بزنید و ده الی پانزده دقیقه تا خشک و جذب شدن  کامل آن بر روی پوستتان صبر کنید، سپس با آب سرد و خنک آنرا بشویید.
برای این نوع پوستها توصیه می شود هفته ای سه باراز این ماسک استفاده شود و البته در تمام مدت روز هم حتما برای شستشوی صورت از آب سرد و خنک استفاده نمایند.

ماسک سفت کردن پوست صورت
اطلاعات بیشتر : پوست صورتم شل شده چه ماسکی را پیشنهاد میکنید؟
سلام. من مشاور فروش محصولات اوریف لیم هستم. برای سفت و صاف شدن پوست محصولی داریم که البته برای افراد بالای 40 سال توصیه می شه.محصولات لیفت اکسپرت که شامل کرم روز و شب و سرم سفت کننده هستش. باید دید دلیل شل شدن پوست شما چیه.اگر مایل بودید پیام بذارید تا راهنماییتون کنم.

روش سفت و برجسته کردن گونه
گونه‌ها معمولا شانس خوبی ندارند و به‌عنوان یک عضو فراموش‌شده، اغلب مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرند.آویزان شدن پوست اطراف گونه می‌تواند سن فرد را بیشتر جلوه دهد…

گونه‌ها معمولا شانس خوبی ندارند و به‌عنوان یک عضو فراموش‌شده، اغلب مورد بی‌توجهی قرار می‌گیرند.
آویزان شدن پوست اطراف گونه می‌تواند سن فرد را بیشتر جلوه دهد؛ بنابراین برای جلوگیری از این اتفاق، ورزش‌های زیر را به‌طور مرتب انجام دهید تا گونه‌هایی برجسته و سفت داشته باشید و به این ترتیب، چهره شما جوان و شاداب باقی بماند.
البته توصیه می‌کنیم حین انجام این نرمش‌ها تنها باشید تا خدایی نکرده کسی فکر نکند که شما برای او شکلک درمی‌آورید.
۱- صاف بنشینید و با لب‌های بسته و حالتی راحت، صورت‌تان رو به جلو باشد. با استفاده از عضلات گونه، لب‌های خود را به جلو و عقب ببرید(در واقع لب‌ها را غنچه کنید و دوباره به حالت عادی برگردید). حین انجام این ورزش با استفاده از انگشت‌ها، از به‌کارگیری عضلات گونه مطمئن شوید.
۲- لب‌ها را غنچه کنید و تا ۱۰ بشمارید، استراحت کنید و دوباره این حرکت را تا ۱۰ بار انجام دهید.
۳- با لب‌های بسته، لبخند آرامی بزنید و بعد سعی کنید گونه‌ها را به سمت داخل دهان و دندان‌ها بکشید.
۴- برای انجام این نرمش به آینه نگاه کنید. لب بالای تان را جمع کنید؛ در واقع گوشه لب‌ها به سمت بالا باشد و حالا عضلات گونه را به سمت چشم‌ها حرکت دهید. در این مرحله سعی کنید لب بالا، بینی‌تان را لمس کند. تا ۱۰ بشمارید و در همین حالت بمانید. استراحت کرده و بار دیگر نیز این حرکت را تکرار کنید.
۵- مثل نرمش قبل، حین انجام این نرمش هم به آینه نگاه کنید. تا جایی که می‌توانید، لبخندی عریض و پهن بزنید؛ درحالی که لب‌هایتان بسته بوده و گوشه دهان به سمت بالا برگشته است. سعی کنید گوشه لب‌ها تا جایی که ممکن است به گوش‌هایتان نزدیک شود؛ البته هرقدر دهان کوچک‌تری داشته باشید، این اتفاق غیرممکن‌تر است اما شما سعی کنید این اتفاق بیفتد، چون صرفا حرکت ماهیچه‌های گونه مهم است.
۶- حالا بینی‌تان را چین بدهید و در آینه، بالا رفتن و کشیده‌شدن ماهیچه‌‌های گونه را ببینید. تا ۵ بشمارید و بعد از استراحت کافی، ۱۰ بار این حرکت را تکرار کنید.
۷- لب‌ها و دندان‌ها را بسته نگه دارید و لب بالا را باد کنید(درست مثل مواقعی که گونه‌ها را مثل بادکنک باد می‌کنیم). همین حالت را حفظ کنید و تا ۱۰ بشمارید. حالا این حالت بادکنکی را به گونه چپ منتقل کنید و تا ۱۰ بشمارید و بعد از آن هم به لب پایین و باز هم تا ۱۰ بشمارید. در نهایت، این بادکنک خودساخته را به گونه راست ببرید و برای آخرین‌بار تا ۱۰ بشمارید.
بعد از استراحت کافی، ۵ بار دیگر نیز تمام این مراحل را طی کنید.

امتیاز 4.8 از 5

طراحی وبسایت و سئو توسط مهندس هرمزی ۰۹۳۶۰۶۱۳۸۱۲

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های اجتماعی