اختلالات هضم خبر از این بیماری ها می دهند!

اختلالات هضم

برخی نشانه ها در بدن ما خبر از اختلالات هضم می دهند که تیرگی صورت یکی از علائم آن است چگونه می توانیم پی ببریم سیستم گوارشی مان دچار اختلال شده است و این عارضه چه راههای درمانی دارد

یک دستیار تخصصی طب سنتی گفت: تیرگی صورت, تیرگی زیر چشم, اختلالات خواب و وسواس فکری به‌دلیل اختلال هضم غذا است.

میثم شیرزاد دستیار تخصصی طب سنتی اران اظهار داشت: گاهی پیش می‌آید که به‌دلایلی فردی پُرخوری می‌کند و به‌دلیل پرخوری‌اش نیاز است که وعده بعدی غذا را امساک کند، به‌دلیل اینکه بار بیش از حد بر معده, کبد و دستگاه گوارش وارد کرده و نیاز است فرصتی را بدهد به دستگاه گوارش که آن بخش اضافی را هضم کنند و سوء هضم ایجاد نشود.

این دستیار تخصصی طب سنتی ادامه داد: یعنی ماده‌ای که بیش از توان بدن وارد بدن شده هضمش دچار اختلال می‌شود و مواد غیرطبیعی در بدن ایجاد می‌کند.

شیرزاد افزود: یعنی آنچه باید خلط صالح و طبیعی به مصرف بدن و ارگان‌های بدن برسد, تبدیل به یک ماده غیرطبیعی می‌شود که برای بدن مضر است.

وی گفت: علائم اختلال هضم و تولید مواد غیرطبیعی در بدن را در بیماری‌های مختلف می‌توان دید مانند ساخته شدن ماده سودای غیرطبیعی که نشانه آن تیرگی صورت, تیرگی سفیدی چشم, اختلالات خواب و اختلالات فکری است که برخی از افراد با آن مواجه می‌شوند.

این دستیار تخصصی طب سنتی خاطرنشان کرد: یک بخشی از تیرگی‌های صورت, بی‌خوابی‌ها و … به‌خاطر اختلالات هضم معدی است. فرد یا بدخوری کرده و بیش از نیاز خورده و بخشی که بدن توان هضمش را نداشته تبدیل به مواد مضر برای بدن کرده است.

امتیاز دهید

طراحی وبسایت و سئو توسط مهندس هرمزی ۰۹۳۶۰۶۱۳۸۱۲

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های اجتماعی