نوشابه بهتر از اسید، سفید کننده و جرم گیر است

نوشابه

در صورتی که سینی دستشویی خانه شما کثیف است می توانید از نوشابه استفاده کنید زیرا نوشابه پاک کننده، جرم گیر بسیار خوبی است.

همچنین اگر وسایل داخل خانه شما زنگ زده است و یا اشیاءزینتی داخل خانه کدر شده است شما می توانید از نوشابه استفاده کنید زیرا نوشابه ضد زنگ، براق کننده، برطرف کننده سوختگی ظروف است .

جالب است بدانید در صورتی که لباس شما دچار لکه ای شده که به راحتی پاک نمی شود می توانید از نوشابه استفاده کنید زیرا نوشابه لکه‌های لباس و پارچه را از بین می‌برد.

یک اسفنج بردارید و کمی نوشابه روی آن بریزید و تمام زنگ زدگی‌های روی پیچ‌ها و مهره‌های فلزی را از بین ببرید .

همچنین شما می توانید با نوشابه لکه خون را از روی لباس پاک کنید.

اگر نفت، بنزین یا روغن ماشین، سنگ پارکینگ خانه شما را لک کرده و به راحتی پاک نمی شود کافی است نوشابه روی آن بریزید و پس از مدتی با آب فراوان بشویید و مطمئن باشید دیگر اثری از لکه وجود نخواهد داشت.

اگر باتری ماشین شما کثیف است و یا موتور ماشین شما کثیف شده است با مقدار مناسبی نوشابه آن را تمیز کنید و مطمئن باشید که کاملا تمیز خواهد شد .

اگر کف آشپزخانه خانه تان چرب شده بیهوده از اسید وسفید کننده استفاده نکنید زیرا به ریه های شما آسیب می رساند، بهتر است یک بطری بزرگ نوشابه کف آشپزخانه بریزید و بعد از چند دقیقه با آب بشویید. آشپزخانه شما کاملا تمیز خواهد شد .

برای تمیز کردن حوض یا استخر می توانید از نوشابه استفاده کنید  گرچه کمی گرانتر می افتد اما کاملا تمیز خواهد شد .

زنگ زدگی‌های داخل خانه را با نوشابه برطرف کنید و اگر آدامس به لباس شما چسبیده، آن قسمت را در ظرف پر از نوشابه گذاشته و بگذارید چند دقیقه در آن بماند و براحتی با آب آن را پاک کنید.

اگر از رنگ موی خود خوشتان نمی آید و می خواهید آن را پاک کنید، کافی است  مقدار مناسب نوشابه را روی موهای خود ریخته و پس از چند دقیقه آن را بشویید.

راستی اگر فرش یا موکت خانه شما جوهری و یا ماژیکی شده، بهتر است با اسفنج و نوشابه، آن رنگ را پاک کنید سپس با آب و صابون آن قسمت را بشویید.

در و پنجره آلومینیومی با نوشابه براق می شود .

و به عنوان توصیه آخر :

در صورتی که لقمه ای در گلویتان گیر کرده و آب در دسترس ندارید و اگر هیچ مایع ای نخورید احتمال مرگ وجود دارد می توانید نوشابه بخورید!

امتیاز دهید

طراحی وبسایت و سئو توسط مهندس هرمزی ۰۹۳۶۰۶۱۳۸۱۲

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های اجتماعی