ترفند هایی که در کاهش وزن موثرند

غذای سالم

پژوهشگران علوم پزشکی در دانشگاه ایالتی آریزونا و دانشگاه اراسموس روتردام د یافتند  که تماشای خودمان در آینه هنگام غذا خوردن  می تواند کمک کند تا کمتر غذا بخوریم.

به گزارش خبرنگار سایت پزشکان بدون مرز، محققان در یک آزمایش   یک آینه را در مقابل شرکت کنندگان قرار دادند  و دریافتند که کسانی که در مقابل آینه غذا می خوردند  مواد غذایی کمتری مصرف میکنند  . محققان بر این باورند که دلیل این است که از دیدن خود در آینه  ما بیشتر از بدنخود آگاه می شویم  و کمتر غذا می خوریم و در نتیجه لاغرتر می شویم.

برای خرید مواد غذایی پول نقد ببرید
با توجه به مطالعه توسط محققان دانشگاه کرنل و بینگهامتون دانشگاه ، کارت اعتباری شما می تواند شما را چاق کند وقتی با کارت های اعتباری به خرید می روید هر چیزی را که می بینید را می خرید اما اگر پولتان نقد باشد طبیعتا کمتر خرج می کنید و در نتیجه مواد غذایی و خوراکی کمتری هم می خرید.

از وانیل استفاده کنید
برای اینکه اندامی متناسب داشته باشد باید شکر و مواد قندی را از وعده های غذایی خود حذف کنید برای این کار کافیست از کرم های وانیلی دست های خود را معطر کنید تا به مواد غذایی شیرین و مواد قندی اشتها نداشته باشید.

یک مطالعه در بیمارستان سنت جورج، جنوب لندن ، نشان داد که قرار دادن تکه – وانیل  در پشت دست شرکت کنندگان به طور قابل توجهی اشتهای ان هخا  را برای غذاهای شیرین و نوشیدنی کاهش داد.

با لباس خواب یا راحتی غذا نخورید
غذا خوردن در لباس خواب  شما را چاق را  می کند.  پوشیدن لباس های گشاد مانند شلوارهای گشاد و لباس خواب  شما را به خوردن میان وعده بیشترتشویق می کند. دلیلش این است که لباس های گشاد به شما این توهم  را می دهد که شما لاغرید و بدون استرس حجم غذای زیادی را می خوریدو این باعث چاقی در شما می شود.

امتیاز دهید

طراحی وبسایت و سئو توسط مهندس هرمزی ۰۹۳۶۰۶۱۳۸۱۲

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های اجتماعی