نکات ساده برای داشتن پوست سالم

پوست خوب

خیلی از خانمها پوست خوب و بدون لکه دارند ولی همه خانمها صاحب چنین پوستی نیستند ،. اگر رژیم مخصوص پوست را رعایت کنیم داشتن چنین پوستی بسیار آسان است با ما همراه باشید تا بدانید چگونه پوستی زیبا و سالم داشته باشید

همونطوری که بدن به آب نیاز داره، پوست هم به آب نیاز داره، پس از نوشیدنش دریغ نکنین. روزانه حداقل ۱۰ لیوان آب بنوشین. نوشیدن آب سموم رو از بدن بیرون کرده و باعث میشه پوست از درون سالم بمونه.
مهم نیست که چقدر لاغر هستین و تناسب اندام دارین، باید ورزش کنین. هنگام ورزش کردن، خون در بدن سریع تر جریان پیدا کرده و اکسیژن بیشتری به پوست حمل میکنه. عرق کردن هم باعث بیرون کردن سموم و باز شدن منافذ پوست میشه. ورزش کردن همچنین روشی عالی برای مبارزه با استرسه که یکی از عوامل ایجاد چین و چروک روی پوسته.
هر هفته باید از پوست لایه برداری کنین تا سلول های مرده از بین برن. فقط به صورت بسنده نکنین. از یه لایه بردار بدن هم استفاده کنین.
از مصرف غذاهای فرآوری شده و خیابانی خودداری کنین، چون این مواد هیچ فایده ای برای شما ندارن. میوه و سبزیجات که حاوی فیبر، ویتامین و مواد معدنی هستن مصرف کنین.
برای داشتن پوستی سالم، استفاده از مرطوب کننده الزامیه. مرطوب کننده ها انعطاف پذیری و رنگ طبیعی رو به چهره برمیگردونن.
مهم نیست که آسمون ابریه یا نه، از ضدآفتاب استفاده کنین. آسیب های ناشی از اشعه های مضر خورشید منجر به خطوط روی صورت، چین و چروک ، تیره شدن پوست و تجمع رنگدانه ها روی صورت میشن.

امتیاز دهید

طراحی وبسایت و سئو توسط مهندس هرمزی ۰۹۳۶۰۶۱۳۸۱۲

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های اجتماعی