راه هایی ساده و موثر برای پسر دار شدن

نوزاد پسر

امروزه متخصصان و پزشکان در زمینه تعیین جنسیت نوزاد بعد از رابطه جنسی صحیح فعالیت های گسترده ای انجام داده اند که در کنار دستورات آنها می توان از موارد زیر نیز بهره برد.

چطور پسر دار شویم:
سالها پیش برای این که به بچه ای با جنسیت مورد علاقه تان برسید باید تنها آرزو و دعا می کردید اما امروزه راهها و اصولی همه جانبه برای این مسئله یافت و جمع آوری شده است که در اینجا با آنها آشنا می شوید.

زمان آزاد شدن تخمک ها را بشناسید:
با مشورت پزشک و یا مطالعه با توجه به سیستم بدنی تان این را خواهید فهمید.

در زمان آزاد شدن تخمکها نزدیکی داشته باشید:
زمانی که تخمدان های خانم ها حاوی مقدار بالایی تخمک است قدرت بیشتری برای جذب اسپرم پسر دارد و بارداری این زمان نتیجه ای پسرانه خواهد داشت.

پسرانه غذا بخورید:
این یک واقعیت است که تغذیه مردان طیف خواصی از برنامه غذایی را در بر دارد که بیشتر شامل گوشت قرمز, غذاهای نمک دار و گاهی پر نمک و نوشابه را در بردارد و این مواد غذایی به دلیل اسید بالا تغییراتی در بدن به وجود می آورند و در راه بارداری یک نوزاد پسر کمک کننده هستند.علاوه بر اینها مواد غذایی که PH موجود در رحم شما را تنظیم برای پسر دار شدن می کند اینها هستند:زیتون- قارچ- تره فرنگی- شاه توت- انجیر- آب میوه و سبزی- ذرت- نخود سبز- نوشابه ها و مائ الشعیر- قهوه و چای- مایونز و…

از تقویم چینی استفاده کنید:
هزاران انسان به این امر معتقدند که که تقویم چینی یک مهم در این راه است این تقویم با احتساب سن مادر و ماهی که تصمیم به بارداری دارد جنسیت بچه را مشخص میکند که گاهی تا ۹۹ % درست از آب در می آید.

شربت سرفه مصرف کنید:
این یک داستان زنانه است که گاهی مواد شیمیایی موجود در این شربت موجب بارداری سریع تر و گاهی پسر دار شدن می شود.

برای مردان قهوه دم کنید:
نوشیدن قهوه توسط مردان قبل از داشتن نزدیکی سرعت جهش اسپزم های مردانه را افزایش می دهد.
 برای پسردار شدن باید از مواد غذایی حاوی سدیم و پتاسیم بالا استفاده کرد و مصرف کلسیم محدود گردد.

عوامل زیر در پسر شدن فرزند مؤثرند:
• تحریک زن:
تحریک زن، قبل از عمل زناشویی و رسیدن او به ارگاسم (اوج لذت جنسی) سبب قلیایی شدن مهبل می شود و در این محیط، فعالیت اسپرماتوزئید که حامل جنس مذکر است، بیشتر خواهد بود.

• دمای بالای بدن زن:
زمانی که دمای بدن زن از روزهای دیگر بیشتر باشد( حدود یک هفته پس از پاک شدن از عادت ماهانه)، روز قبل از آن، عمل تخمک گذاری صورت گرفته است و اگر نزدیکی و انعقاد نطفه در این زمان انجام شود، احتمال پسر شدن فرزند افزایش می یابد؛ زیرا در این زمان، مایع درون دهانه رحم ۱۰ برابر می شود که بسیار قلیایی است.
راه های تشخیص دقیق زمان تخمک گذاری؛ دماسنج، سونوگرافی، و درد زیر شکم( در حدود ۲۰ درصد از بانوان) است. این درد به سبب پرتاب تخمک از درون کیسه به خارج احساس می شود.

• خودداری از عمل زناشویی:
اگر مرد، از آغاز عادت ماهانه تا روز تخمک گذاری از نزدیکی با همسر خود بپرهیزد، باعث افزایش اسپرم ها می شود و افزایش تعداد اسپرم ها به نفع اسپرم های نر است.

• قرار گرفتن اسپرم ها در مدخل رحم:
با توجه به قلیایی بودن ترشحات درون دهانه رحم، اگر نزدیکی به گونه ای انجام گیرد که اسپرم ها در مدخل رحم قرار گیرند، تحرک اسپرم های نر بیشتر می شود و احتمال پسر دار شدن افزایش می یابد.

• شست و شوی قلیایی مهبل:
اگر زن، قبل از عمل زناشویی، درون مهبل را با محلولی از ۲ قاشق غذاخوری جوش شیرین در حدود یک لیتر آب شست و شو دهد، محیط مهبل قلیایی، و احتمال پسر شدن فرزند بیشتر می شود (این شست و شو ضرری ندارد).

نسخه گیاهی پسر دار شدن:
در تعیین جنسیت در فرزندان ذکور روایات متعددی داریم. از امام صادق (ع) آمده است که مصرف هندبا یعنی کاسنی مایع منی را افزایش می‌دهد و موجب تولد فرزند پسر می‌شود و فرزندخوش سیما، خوش طینت و اصلاح مزاج شده به دنیا آید.

در وسائل الشیعه ج ۲۵ ص ۱۷۹ و ۱۸۱ و برخی منابع دیگر آمده است که بر تو باد خوردن کاسنی که منی را افزایش می‌دهد. فرزندان را زیاد می‌کند و مزاج و گرمی ملایمی دارد که باعث پسردار شدن می‌شود و در روایات بعدی اشاره شده است که کسی که می‌خواهد مالش افزوده شود و فرزندش پسر شود کاسنی زیاد بخورد.

در کتاب قانون، کتاب مخزن الادویه عقیلی و کتاب تحفه حکیم مومن تنکابنی و کتاب‌های دیگر نحوه خوردن کاسنی توضیح داده شده است که چگونه کاسنی را مصرف کنند و چند ماه قبل از بارداری مصرف شود؟ زن بخورد یا مرد؟ ولی به طور کلی خوردن عرق کاسنی هم اثر دارد.

اما کاسنی که توصیه شده است مصرف شود،‌ سبزی کاسنی است و صبح زود قبل از طلوع باید چیده شود که هنوز شبنم روی آن است. امام رضا (ع) می‌فرماید کاسنی شفای همه بیماری‌هاست؛ بیماری در بدن نیست که کاسنی بر آن اثر نداشته باشد. کاسنی با شَبنمی که روی آن است مصرف شود و لطافت آن با خرد کردن و خشک کردن از بین می‌رود. کاسنی را از جای تمیزی که کاشته شده است و لطافت دارد، چیده شود.

برای اینکه اسپرم تشکیل شود و مراحل طی شود؛ حداقل بین ۸۵ روز یا سه ماه قبل از لقاح کاسنی را مرد بخورد. همچنین، اگر مزاج مرد گرم باشد بچه پسر می‌شود، البته مصرف مثل سیب، «به» و گلابی و کُندر در سالم بودن مزاج جنین اثر دارد.

این استاد دانشگاه افزود: مادری مراجعه کرده بود و از زردی نوزادش ۲ ماهه خود شکایت داشت، کاسنی تجویز کردم بعد از گذشت یک ماه، هم زردی نوزاد از بین رفته بود، هم تپل تر و با هوش شده بود، اینها همه از اثرات کاسنی است.

برای پسردار شدن مواردی را گفتیم، البته جنسیت به مزاج محیط رحم مادر هم ربط دارد و یک سری تدابیری است که محیط رحم خیلی گرم نشود، یا این که اگر سرد است، مقداری تعدیلش کنیم. محیط اگر مقداری اسیدی شود استفاده از بعضی میوه جات و برخی تدابیری که گفتیم، متعادل تر یا عکس آن را پدر و مادر انجام دهند، می‌تواند به سمت دختردار شدن پیش رود.

امتیاز 3.4 از 5

طراحی وبسایت و سئو توسط مهندس هرمزی ۰۹۳۶۰۶۱۳۸۱۲

اشتراک گذاری مقاله

یک پاسخ

  1. سلام وقت بخیر من هرماه ۲۴ روز پریود میشدم ولی ایندفعه ۲۲ خرداد پریود شدم ودو روز پریود شدم من مخوام برای پسر دار شدن اقدام کنم باید کی مقاربت داشته باشم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های اجتماعی