جذاب‌ترین اندام‌های بدن مردان از نگاه زنان

عضلات مردانه جذاب

برویم سر اصل مطلب. مهم نیست مانند خدایان یونان باستان باشید، یا یک پسر عوضی! محققان ثابت کرده‌اند که خانم‌ها معمولا افراد جذاب و خوش قیافه‌ را برای روابط کوتاه مدتشان انتخاب می‌کنند. پس بهتر است کمی روی خودتان کار کنید!

خب، حالا که این را گفتیم، به طور خلاصه و بدون هیچ ترتیب خاصی، قصد داریم ویژگی‌هایی از مردان که زنان عاشق آن هستند را برایتان بگوییم، نه فقط اندام‌ها، بلکه خصوصیات و ویژگی‌هایی که به چشم خانم‌ها می‌آید.

بعضی از آن‌ها را می‌توانید در باشگاه بدست بیاورید، اما بعضی دیگر، به ژنتیک شما بستگی دارد، متاسفم! در هر صورت، این مقاله یک دید کلی به شما می‌دهد که خانم‌ها چه چیزی را می‌پسندند.

۱. یک شکم شش تکه‌ی خوب
در تحقیقی که در دانشگاه ایلینویز انجام شده است، از نظر خانم‌ها عضلات شکم، جذاب‌ترین عضلات در بدن مردها هستند. قابل درک است که عضلات شکم در جلو و میانه‌ی بدن قرار دارند، پس به ناچار چشم زنان در اولین نگاه به آن‌جا می‌افتد، البته قطعا بعد از چهره‌تان و در حالی که لباس نپوشیده‌ باشید.

خوش شانس هستید که می‌توانید در باشگاه تمرین کنید و عضلات شکمتان را پرورش دهید، اما شانس زیادی برای تغییر چهره‌تان نخواهید داشت. بهتر است روراست باشیم، خانم‌ها اینقدرها هم سطحی نگر نیستند.

بر اساس کتاب گوردون پاتزر «Looks: Why They Matter More Than You Ever Imagined»، مردانی با حجم زیادی چربی در ناحیه‌ی شکم، میزان کمتری تستسترون در بدنشان ترشح می‌شود، که باعث کاهش میل جنسی و کاهش قابلیت باروری‌شان می‌شود.

۲. باسن سخاوتمندانه!
وقتی پشتتان به خانمی است، او به هیچ وجه به پشت سرتان یا پشت پاهایتان نگاه نمی‌کند. سورپرایز! بر اساس نظرسنجی سایت AskMen، خانم‌ها هم به اندازه‌ی آقایان از باسن خوششان می‌آید (خیلی خب، شاید نه به اندازه‌ی آقایان!) طبق مطالعه‌ای که بر روی ۱۰۰ زن انجام شد، اکثرا اظهار کردند باسن عضلانی را دوست دارند، یعنی وقتی دارید فوتبال یا بسکتبال نگاه می‌کنید، شریکتان، باسن و پشت پاهای شما را دید می‌زند.

۳. شانه‌هایی پهن و قوی
مطالعات دانشگاه آلبانی نشان می‌دهد رضایت جنسی خانم‌ها، رابطه‌ی نزدیکی با جذابیت‌ و چهارشانگی شریکش دارد. پیشنهاد به مردهایی که شانه‌های افتاده دارند: باشگاه بروید و تمرین کنید.

بر اساس کتاب دیوید پرت «In Your Face: The New Science of Human Attraction» شانه‌های پهن و ورزیده، همیشه نشانه‌ی قدرت و مردانگی‌ است. علاوه بر این، مردانی که شانه‌های پهن‌تری نسبت به دور کمرشان دارند، معمولا زود‌تر و بیشتر از دیگر مردان رابطه‌ی جنسی خواهند داشد.

۴. کمر مخروطی و عضلانی
در مقاله‌ای که در سال ۲۰۱۳ در مجله‌ی Proceedings of the National Academy of Sciences منتشر شد، آمده است که ۷۹ درصد خانم‌ها، پهنای پشت آقایان (منظور نسبت پهنای شانه به دور کمر است) را یکی از عوامل جذابیت‌ آن‌ها می‌دانند. چهارشانگی و اندام اصطلاحا هفتی، حتی می‌تواند قد مردان را از نظر جذابیت، تحت‌الشعاع قرار دهد.

۵. بازوهای قوی و سفت
در آماری که سایت HerCampus.com از ۱۰۰ دختر دانشجو در سراسر کشور گرفت، اکثرشان بازو را یکی از مهم‌ترین عوامل جذابیت مرد‌ها معرفی کردند. به نظر خانم‌ها، بازو‌های عضلانی نشان می‌دهد که شما به خوبی از بدنتان مراقبت کرده‌اید، و همچنین اعتراف کرده‌اند که دوست دارند بازوان مردان از درون آستین تی‌شرت یا کتشان مشخص باشد! بازوان قدرتمند، یعنی مرد می‌تواند از زن محافظت کند، و بی شک یعنی می‌تواند او را بلند کند…

۶. سینه‌های خوش تراش
همانطور که قبلا هم در کتاب پرت «In Your Face: The New Science of Human Attraction» گفته شد، خانم‌ها علاقه‌ی بیشتری به مردانی با اندام ورزیده دارند: شانه‌های قوی، کمر باریک، سینه‌ و شانه‌ی فراخ. خانم‌ها ترجیح می‌دهند مردان ورزیده باشند نه چاق و یا دارای عضلات بسیار حجیم. شما یک سینه‌ی محکم می‌خواهید، نه سینه‌های عضلانی خیلی بزرگ، فقط مقداری حجم کافی است.

۷. صورت شما
بر اساس تحقیقی که در مجله‌ی Journal of Personality and Social Psychology منتشر شده است، زنان به مردانی جذب می‌شوند که چهره‌شان نشان دهنده‌ی تمایلشان به تمرین باشد. همچنین بر اساس گزارش روزنامه‌ی LA Times زنان، بیشتر علاقه دارند با مردانی که از نظر جنسی بالغ‌تر هستند دوست شوند.

این یعنی خانم‌ها دوست دارند مردان، چشمانی درشت و دماغی متوسط یا کوچک داشته باشند (ویژگی‌های یک چهره‌ی Baby Face)، فک کشیده و استخوان گونه‌‌ی پهن (ویژگی‌های یک چهره‌ی بالغ). خانم‌ها می‌خواهند که مردان ظاهری خوب و مهربان داشته، اما در باطن، پسر شری که قوای جنسی‌اش را ابراز می‌کند باشند.

۸. لبخند مرموز
همیشه پسران شرور جذاب هستند. مطالعاتی که در دانشگاه British Columbia صورت گرفته، نشان می‌دهد زن‌ها، از نظر جنسی کمتر به مردان مهربان و خندان تمایل دارند! هشدار: ممکن است بعد از خواندن این مطلب، اخمو و جدی شوید!

در حالی که لبخند برای ارتباطات اجتماعی ضروری است، خانم‌ها در نگاه اول، بیشتر به مردانی که ظاهری مغرور، قدرتمند و کمی اخمو دارند تمایل پیدا می‌کنند. در اولین برخورد کمی مرموز و تودار برخورد کنید، وقتی او را به دست آوردید، با او بخندید.

۹. دست‌های قدرتمند
خانم‌ها به جزئیات دقت می‌کنند. در نظرسنجی سایت AskMen، خانم‌ها اظهار کرده‌اند که عاشق دست مردان هستند، زیرا حقایق زیادی را راجع به آن‌ها بازگو می‌کند، مثلا شغلش چیست، چقدر به نظافت اهمیت‌ می‌دهد و چقدر مهارت‌های فنی دارد. دستان بزرگ، نشانه‌ی مردانگی است، البته احتمالا این را خودتان می‌دانید.

۱۰. موهای صورت
مقاله‌ای که در سال ۲۰۱۳ در مجله Journal Evolution & Human Behavior منتشر شد، نشان می‌دهد که زنان، ترجیح می‌دهند صورت مردان ته ریش پری داشته باشد. ریش بلند، ته ریش کم و صورتی که کاملا اصلاح شده، جذابیت کمتری برای زنان دارد. البته به عنوان شوهر آینده‌شان، به افرادی که ریش کامل و قابلیت‌ فرزند پروری خوبی دارند، علاقمند و وابسته می‌شوند.

امتیاز 3.6 از 5

طراحی وبسایت و سئو توسط مهندس هرمزی ۰۹۳۶۰۶۱۳۸۱۲

اشتراک گذاری مقاله

86 پاسخ

  1. بجای ساختن بدنتون سعی کنید موقعیت مالیتونو اوکی کنید. یه بی ام دبلیو خشگل داشته باشی هر دختری عاشقت میشه چون قطعا لباس و ادکلن و عینک و ساعت میلیونی هم استفاده میکنی که همشون دلبر و مایه جذابیتن.
    هیکل و ظاهر برای بی پولهاست پولدارا با پول و ماشین و خونه و تیپ لاکچریشون دل میبرن. نمونه بارزش اقای گلزار که بیست سال از خودش کوچیکترشو گرفت. بجای صرف انرژی و زمان روی بدن و اندام باید تلاش کنی شرایط مالیتونو اوکی کنید بعدش به خودی خود جذاب میشید. دارا باشید سارا خودش قاچا قاچا میاد.

  2. راست میگه قیافه مهمه ولی اخلاق مهمتره، من خودم به شخصه بیشتر جذب شخصیت طرفم میشم الان نزدیک سی سالمه و خب تجربه های مختلفی توی زندگیم کسب کردم اولیش کسی بود ک چهره اش زیبا بود حتی اگر انصاف و رعایت کنم از من قشنگتر ولی خب ب لحاظ شخصیت یک دهم منم نبود اینم انصرافی میگم چون من درست شناختمش و ردش کردم ولی بیشعور حتی بعد ازدواجش هم بهم نظر داشت اح حالم بهم خورد از اون بگذریم دومی هم جذب قیافش بودم و اخلاق به ظاهر خوبش ک بعدا فهمیدم مث قبلی بی غیرت و بی وجوده خلاصه اینم گذشت بعدی هم چهره خوب و خوشگلی داشت اینبار من ازش خواستگاری کردم قرار شد باهم بیشتر آشنا شیم بعد از ی مدت وقتی خواست دستمو بگیره قبول نکردم چون اصلا با قواعدم جور نبود تمومش کردم بعد ی مدت تنهایی دوباره از کسی خوشم اومد بازم من رفتم جلو ولی اینبار نه شنیدم! با این ک طرف هرجا منو میدید توجه خاصی داشت ولی خب نمی‌دونم چرا نه بود جوابش.. خلاصه اینو میخواستم بگم هیچکدوم از این آدمایی که من خوشم اومد ازشون به لحاظ چهره شبیه هم نبودن یکی کوتاه و لاغر یکی بلند و هیکل یکی تیره یکی سفید یکی بی ریش یکی پر ریش مو … به نظر من ی آدم می‌تونه انواع سلیقه هارو داشته باشه نه ک بگم تنوع طلبم نه اصلاااا فقط ب نظر من وقتی آدم تنها باشه و یهو بفهمه یکی روش قفل شده بهش فکر می‌کنه جذبش میشه خواسته یا ناخواسته بعد ک میره جلو نسبت به افکار و عقایدیش نسبت به ملاکهاش میسنجه و رد یا تایید می‌کنه آدها هم تو دنیا زیادن و خب به تعداد آدما شخصیت،ذهنیت و ملاک وجود داره تو پرانتز بگم اینو( خب پول مهمه برای همه هم مهمه! حالا برای بضیا بیشتر برای بعضی ها هم تا حد معقولش اینم بگم گاهی حد معقول برای کسی که تو رفاه بوده یا برعکس برای کسی به خاطر کمبودهاش توقعش زیاد میشه فرق می‌کنه خلاصه هرکسی برای خواسته هاش دلیل هم داره) ولی خب پول جز جدایی ناپذیر زندگیه حتی کسایی که کاملاً احساسی و عاشقانه تصمیم ب ازدواج با پسری میگیرن بعد از گذر از دوران خوش نامزدی و عروسی و…حالا جای خالی کم پولی و حس میکنن و هیچ دختری نیست که دلش نخواد کسی که داره باهاش زندگی می‌کنه پولدار نشه! این وسط بعضی ها میخوان از اول طرفشون پولدار باشه بعضی ها هم سعی دارن دونفره بدست بیارن به نظر من هردوش هم خوبه چون معیار اصلیم رسیدن به عشق حالا این آدم برام فرق نداره از اول پولدار باشه یا بعدا باهم پولدار شیم، فقط دوست دارم واااااقعا کسی که عاشقش میشم اینبار لایق عشق باشه مث خودم پاک و معتقد و باوجدان

  3. من که متاسفانه هیچ کدوم از موارد بالا رو ندارم.
    بی پول هم هستم.
    ولی از داشته هام لذت میبرم.
    مهربانم.
    ناامید نیستم.
    و آرزوهام رو براورده میکنم.

  4. نگاه کنید بچه ها شما که شوهر خوب میخواین باید ببینین طرف مقابلت آیا آدم خوبه یا نه چون الان من این پسر ها را که میبینم تمامیشون دوست دختر بازه و تمامی دختر ها پسر بازه البته خیلی کم پیدا میشن که پاک باشن بعد ادعا میکنن که باید اون شخصی که ما میگیریم پاک باشن

  5. “آنان کسانی هستند که به جای هدایت خریدار گمراهی شدند. پس داد و ستدشان بهره ای نداشت و از هدایت یافتگان نگشتند”

    1. شما تشریف ببرید روانپزشک چون مدارهای مغزتان با این پرت وپلاها که گفتید اوضاع واحوال خوبی ندارید نشانه صرع دارید

  6. این طرز فکر های شما ها کاملا آشتباه هست بعضی از نظرات دوستان درست نیست . درسته که دخترا دنبال پول خونه ماشین و…… هستن آره ولی همشون نه یه درصدی شون دنبال مردونگی .غیرت . وفادار. مهربون بودن. حمایت گرا و ساده و حیا و سالم هستن که یه دختر اینارو میخواد از یه پسر اصلا به سن سال نیست …. من خودم۲۲ سالمه همینطوریم. که خانواده دختره اومد تحقیق کرد از همسایه ها پرسیدند و دیگران گفتن پسری سر به زیر کاری و خانواده دوست و سالم و اهل هیچگونه رفیق بازی مواد دود الکل و…. نیست و بعد رفتیم خواستگاری اوکی دادن .و وضعیت مالیم متوسطه ماشین دارم . خونه هم ندارم . ولی برعکس خانواده دختر پولدار هم پدرش به من داره کمک میکنه خونمون رو بسازیم و الان تو عقدم .

    یه مثال بزنم براتون .
    به دست خود کاملا نگاه کنید و دقت کنید این ۵ انگشت همشون یک اندازه نیستند و یکی بلنده و لاغر و دیگری کوتاه لاغر و بعدی متوسط و انگشت شصت از همه کوتاه تر و چاق تر . بله آدم با آدم فرق میکنه طرز فکرها باهم دیگر فرق دارند .

  7. اتفاقا الان پسرها دنبال دختران پولدار هستن پسری که زیر ابرو برمیداره با دختر رقابت میکنه تکیه گاه نیست.

  8. به نظر من بدن مرد باید هیچ نوع فرم اضافی نداشته باشه و بدون لباس و یا با لباس در تن شکم برآمده نداشته باشه . مردی که شکمش بزرگ باشه خیلی راحت میشه تجسم کرد که چقدر زشت و غیر قابل تحمل برای شریک زندگیش میشه و لذت بخش برای همسرش نخواهد بود و مردهایی که چیزی بین لاغر تا متوسط هستن بهترین اندام رو دارن.خانم ها هم نباید چاق بی نمک باشن و پهلوها و کمر چربی دار نداشته باشن و مثل کشورهای توسعه یافته لاغر و باربی تا کمی به سمت متوسط باشن.

  9. خداروشکر نه پول دارم نع قیافه دارم نه قد بلند دارم نه هیکل خوب دارم نه اخلاق خوب دارم نه سواد خوب دارم نمی فهمم مثل خود زن از کجا پیداکنم

  10. بعد از مدتی میفهمین که چقدر بدبختانه عمرتون رو فدای موجودی کمتر از خودتون کردین اگر مطالعه تلاش نزاکت و سفر و رفاه خانواده رو فدا کرده باشین

  11. آخه اینجا صحبت از بدن و ظاهره چرا با چیزهای دیگه مثل پول و ایمان و اخلاق قاطیش میکنید

  12. با عرض معذرت از همه، اما صراحتا نظر من اینه که خانم های عزیز بیشتر از هرچیزی به سه چیز اهمیت بیشتری میدن:
    پول. طلا. اینو نمیشه گفت…

  13. از من که تجربه دارم اینو داشته باشید چه دختر چه پسر اصلا دنبال پول نباشید بعد از چند سال زندگی حسرت می‌خورید چرا با کسی که عاشقش بودم نرفتم هر روز خودتون نفرین میکنید چرا دنبال پول رفتم. عشق زندگیتون میسازه شک نکنید.

  14. من خودم دخترم
    اخلاقیات برام مهمتره از پول قیافه وهیکله
    به چه دردی میخوره بایه مرد پول دارو خوش هیکل وخوش قیافه باشی ولی اخلاق نداشته باشه صداقت نداشته باشه وفادار نباشه وحامیت نباشه

  15. من یک دختدم و واقعا پول برام اونقدری که شماها دارید میگید اهمیت نداره و انقدری که شما دارید میگید یعنی ما دخترا ادمای پست و پول پرستی هستیم دیدگاهتون واقعا خود خواهانه است ولی برای من به شخصه اول اخلاق و انسانیت مهمه

    1. ببخشید نظرم رو رک میگم اینا رو که تو این سایت نوشتن نظر دخترای خارجیه نه دخترای ایرانی بعدش اونا این موارد رو برا رابطه یک جلسه ای ویه شبه گفتن وگرنه کی میتونه به عمق شخصیت یه نفر حتی تو یکی دو هفته پی ببره …

    2. مشخصه کاملا مشخصه به هر کی بگی اصلا بری خواستگاری میگه داوش اول بگو خونه ماشین داری؟

  16. حرفاتون واقعا زشتو مسخرس، پول مهمه اما نه اونطور که شما میگید، بیشتر دخترای هرجایین که پول پرستن، وگرنه پاشید برید خواستگاری یه دختر پاکو نجیب، ببینید باز همینفکرارو میکنید؟ در ضمن با این ایده ال بالا و اخلاق درستو رفتار سنجیده و با خدا بودن ، برای دخترا شاهزاده ای سواربر اسب سفید محسوب میشید 😑 حالام چرتو پرت نگید، گناه یه نفرو پای همه ننویسید

    1. نه این فکر رو نمیکنه اما 90 درصد دختران فکر رو میکنن در ضمن خاستگاری بری اول میگن خونه ماشین بعدش حرف از انسانیت زده میشه …چرت و پرت؟همه دخترا عاشق پول هستن و بس همه مقاله ها ثابت کرده واقعا واستون متاسفم پسرا دنبال عشقن شما دنبال پووووول

    2. سلام.
      اکثرا همینطوری هستن دنبال پول هستن
      به محضی که در خونه دختر رو بزنی بری داخل اول میپرسن درآمد شغلت چنده، بعد هم خونه داری اگه نداری حالا یه جای درست میتونی خونه رهن کنی ، کلا تو ایران ازدواج یه معامله است فقط همین و بس. شما هم خودت بهتر میدونی بعد هم بهتر یکم ادب هم در کامنتها لحاظ کنید.

    3. حرف یانظرهیچکسی مسخره وزشت نیست هرکس طرز تفکر خودشو داره.تنوع شخصیت وافکاروایده اس.خیلی راحت مسیر موضوع روختم میکنیم به بحث های دیگه.طبیعت انسانه که حسرت نداشته هاوچیزایی یا کسانی که بهشون نرسیده بخوره.واسه اون آدم پول دارکه به معشوقش نرسیدارزش معشوقش بیشتر از پول بوده براش.واسه شماکه معنویات ملاکه حتمایه آدم خوب بدون هیچ پولی بیاد خواستگاری اصلا اهمیتی ندی به مادیات.وگرنه منظورشمااین نیست و همه میدونیم که بدون خونه حتی اجاره بدون شغل ثابت بدون هیچ پس اندازی اصلا ازدواج هم بکنن بایه خطبه عقد عاقلانه نگاه کنه آدم کجامیخان برن.این ازاون حرفای بدون سنجشه.واسه من که مادرم سرطان روده داره پدرپیرم سکته مغزی زده و تعادل نداره خودم باپایی که پلاتینه ولنگ میزنه منی که نباید یکماه بیکاربمونم که کرایه خونه ام عقب نمونه صاحب خونه نیاددم درب خونه منی که چهل دوساله شدم وهنوزمجردموندم منی که نتونستم تنهاخواهرکوچیکم رو بفرستم دانشگاه منی که سیزده ساله هنوز نتونستم لباس نو برای خودم بگیرم منی که بخاطرشرایط مالی نتونستم به دختری که دوستش داشتم برسم تابه دفترصدبرگ ازاین حرفادارم که بنویسم شاید قبلاً اینطور فکر نمی‌کردم ولی دیگه باور‌واعتقادایده نظرم نمیتونه جزاین باشه که ارزشمند ترین چیزدرزندگی پول و مادیات ودیگه هیچ.گذرایام نظرات آدم رو عوض می‌کنه.یه روزمیاد که ایمان داری که پول حلال تمام مشکلاته تمام مشکلات شعاردادن های توخالی روبیخیال.

  17. جذابیت مال ادم های بی پوله وگرنه پول که باشه همه چیز فراهمه من مرد های بد قیافه زیاد دیدم ولی چون موقعیت داشتن همه خانم ها جذبش شدند

      1. اخلاقی دارم بسیار عالی درآمدم پایینه یه هیکل معمولی و صورتی آفتاب سوخته کسی بود با ما باشه ج بده

    1. به کییی بگم که دختر منو نگاه نمیکنه.
      پسر ها بزارید دخترا شما رو دوست داشته باشن و جذب شن و گرنه اگه تو بخوای مخ برنی و وارد رابطه بشی اون رابطه دو ماهم طاقت نمیاره.

  18. من عاشق گردن و سینه عضلانی و شکم تخت مردا هستم، بازو و رانهای ورزیده کمر باریک، پوست سفید و صورت خوشگل بی مو و مردانه، موهای سر پرپشت قهوه ای، چشم های درشت، لبهای قشنگ، بینی استخونی گونه های برجسته و ابروهای شمشیری و بدن بدون مو صاف و سفید … قد بلند و مهربون و شوخ طبع و وفادار، درضمن خودم همه این خصوصیات دارم یه وقت فکر نکنین پر توقع هستم. دقیقا مثل خودم میخوام حتی اگر میلیاردر باشن و داشتم همچین کیس هایی و رد کردم. ادم مجرد باشه و منتظر یکی مثل خودش بشینه بهتره

    1. سلام عزیزم والله به نجار هم بدهی این همه زیبای نمیتوانه درست کنه یه به نقاش بکشه ولی دل آدم یکی بنشینه ،ادم باخدا باشه از همه مردها خوش گل تر هست به نظر من چون من خودم یک مردم

      1. سلام.
        اکثرا همینطوری هستن دنبال پول هستن
        به محضی که در خونه دختر رو بزنی بری داخل اول میپرسن درآمد شغلت چنده، بعد هم خونه داری اگه نداری حالا یه جای درست میتونی خونه رهن کنی ، کلا تو ایران ازدواج یه معامله است فقط همین و بس. شما هم خودت بهتر میدونی بعد هم بهتر یکم ادب هم در کامنتها لحاظ کنید.ج

    2. اگه چیزی دیگه ای نمونده سفارشت رو تقدیم خدا کنم که برات درست کنه فقط نگفتی چندسالش باشه…..بعدش خودت در حد واندازه همچین ادمی هستی….بعدش زیاده خواه نباش تا یه ادم معمولی خرشه تورو بگیره

      1. ناصر؟ اینجا چه میکنی؟؟ تو که زن داری سنی گذشته دیکه نوه داری چرا اینجایی …

    3. مشخصه از کامنتت که خودتم چنین خصوصیاتی داری و خواستگار با این خصوصیات رو هم داشتی. بگو یه پسر واست یکی با این خصوصیات سفارش بدهند آخه چون زیاد نیستن.
      گر چه هستن پسرایی با این خصوصیات
      که حداقل 90 درصد این خصوصیات رو دارن، اما اونا با همه دختری نمیتونن واسه ازدواج انتخاب کنن ، راستی بنظرت چهرش بیبی فیس باشه هم خوبه این یه قلم رو هم اضافه کن.

  19. سلام. به پیر به پیغمبر تا این سن هر چی زن دیدم زنها از دو چیز خوششان میاد. اول طلا دوم پول

    1. آی گل گفتی حارا یه پیرمر ۸۰ ساله یه دختر ۲۰ ساله را بهترین ماشین .خونه انواع طلا دگه تمام تمام فقط گل گفتی

    2. جیگر تو ولی عزیزم شما زبون و بدن کار کنی و کنار اون واسه زن خرج کنی و غیور هم باشی میشی از اونا که نمیشه دست رد به سینه اش زد

    3. خب پس باید بهت بگم بعد از سالها داری اولی و میبینی که از طلا خوشش نمیاد من دخترم و طلا دوست ندارم نه ک زیورآلات دوست نداشته باشم ولی بیشتر از طلا از سنگ خوشم میاد ک اگه روی نقره هم هک شده برام مهم نیست فقط سنگ باشه مث الکسانتریت عقیق یشم فیروزه آمیتیس و …

    1. من دهه شصتی هستم من تا بیست پنج سالگی یادم دخترا برا بدن وتیپ وقیافه اهمیت میدادن اما الان فقط پول هیکلت آرنولدم که باشی نگاهت نمیکنن فقط پول دوتا پاتو نداشته باشی فقط پول داشته باشی فدات میشن

      1. در شرایط کنونی عضلات پا،صورت،هیکل و صداقت مهم نیس 😶 الان تنها و تنها چیزی
        که مهمه اینه ماشینت چیه گوشی دستت چیه خونه شخصی داری ساعت دستت چند میلیونی باش …………..خلاصه همین که هست

    1. یه طوری میگین خانم ها دنبال پول و طلا هستن انگار مردای مملکت هم به اصول اخلاقی فکر می کنند و پایبند هستن،به عنوان یه مرد همه این تغییرات تو کل جامعه به عنوان یه فرهنگ تغییر کرده و متاسفانه هر روز داریم پسرفت می کنیم

      1. نه خب انتظار داریم که دخترا به جذابیت بیشتر از پول و طلا اهمیت بدن.
        یه مرد چاق و زشت و کچل پولدار که خونه اش متری یک میلیارد تومنه چرا باید جذاب تر باشه؟

      2. انتظار دارید به ظاهر اهمیت بدن؟خب شما کلا ذهنت خرابه به جای اینکه حتی بگی ظاهر باید به فکر اخلاق باشی جذابیتی که بدن زن برای مرد داره بدن مرد برای زن نداره و جذابیتی که اخلاق مرد برای زن داره خیلی بیشتر از ظاهرشه قیافه مهمه اما اخلاق مهم تره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های اجتماعی