بهترین راه برای کاهش چربی بازوها

بازو زیبا

چربی بازوها به خطرناکی چربی های اضافه ی شکم نیست، اما به هرحال داشتن اضافه وزن خطر ابتلا به بیماری های قلبی، دیابت و برخی از انواع سرطان را افزایش می دهد. چربی سوزی یا کاهش وزن موضعی امکان پذیر نیست، ولیکن یک رژیم غذایی سالم به همراه ورزش های کاردیو و تمرینات قدرتی به شما کمک می کند تا بصورت کلی وزنتان کاهش پیدا کند و عضلات بازوهایتان حجم بگیرد. توجه داشته باشید که پیش از شروع هر برنامه ی ورزشی یا رژیم غذایی با پزشکتان درباره ی آن مشورت نمایید.

رژیم غذایی
تنها راه کاهش وزن این است که بیش از آنچه بدنتان انرژی مصرف می کند کالری بسوزانید. کاهش حدود ۵۰۰ تا ۱۰۰۰ کالری از برنامه غذایی تان در هر روز به شما کمک خواهد کرد تا در هر هفته بین نیم تا یک کیلوگرم وزن کم کنید، که چربی های اضافه ی بازوهایتان را هم شامل می شود. بر مصرف انواع مواد غذایی در هر گروه غذایی تمرکز داشته باشید، مواد غذایی همچون سبزیجات، میوه ، لبنیات کم چرب، غلات و پروتئین های بدون چربی.

این مواد مغذی هستند و بدون اینکه کالری دریافتیتان را افزایش دهند گرسنگی شما را برطرف خواهند کرد. از فست فودها، غذاهای منجمد، چیپس، نوشابه، شیرینی و تنقلات صنعتی که سرشار از کالری هستند دوری کنید تا بتوانید وزن کم کنید. شما نمی توانید با یک رژیم غذایی کم کالری مستقیما بازوهایتان را هدف قرار دهید، اما پس از چند هفته شاهد کاهش وزن و چربی سوزی در سراسر بدنتان خواهید بود.

امتیاز دهید

طراحی وبسایت و سئو توسط مهندس هرمزی ۰۹۳۶۰۶۱۳۸۱۲

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های اجتماعی