!برای زیبایی و تناسب اندام خود، لباس های اسپرت جذاب و زیبا بپوشید

تناسب اندام

انجام تمرینات منظم ورزشی و داشتن رژیم غذایی مغذیو مناسب، تناسب اندام و سلامت شما را تضمین خواهد کرد.

یکی از نکات مهمی که بهتر است در برنامه ریزی ورزشی خود مدنظر داشته باشید این است که به طور مداوم و برای مدتی طولانی فقط یک سری تمرینات ثابت و خاص را دنبال نکنید.

از انجائیکه بدن حافظه ماهیچه ای فوق العاده ای دارد، پیروی از یک رشته خاص ورزشی و انجام تمرینات تکراری در هر روز، اگر چه موجب سلامت جسمی و روحی شما می گردد ، اما با گذشت زمان موجب می شود که  بدن شما به این ورزش ها عادت کرده واین تمرینات با از دست دادن تاثیر اولیه خود ،تفاوت چشمگیری را در کاهش وزن و تناسب اندام  شما ایجاد نخواهند کرد.

بنابراین بهتر است همواره بدن خود را غافلگیر کنید وبا اجرای تمرینات جدید عضلات را به فرم زیباتری  ساخته و اندام جذاب تری داشته باشید.

حتما تا به حال دیده اید که مربیان مجرب در باشگاه های ورزشی ، تمرینات بدنسازی و هوازی را دائما عوض می کنند تا بدن مواجه با حرکات جدید بهتر رشد کرده و عضلات به شکل زیباتری پرورش یابند.البته می توان تمرینات قبلی را با فاصله و به صورت متناوب انجام داد تا علاوه بر تنوع تمرینات ورزشی ، زیبایی و تناسب اندام خود را هم حفظ کنید.

نکته دیگری که بهتر است ضمن ورزش رعایت کنید این است که لباس ورزشی و اسپرت جذاب و مورد علاقه خود را بپوشید.اینکار به ظاهر ساده مشوق بسیار خوبی برای انجام ورزش و تمرینات ورزشی شما خواهد بود.

ورزش کردن جلو آیینه هم کمک خواهد کرد تا با دیدن تغییرات مثبت، اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و در کار تلاش خود مصمم تر شوید.

امتیاز دهید

طراحی وبسایت و سئو توسط مهندس هرمزی ۰۹۳۶۰۶۱۳۸۱۲

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های اجتماعی