نسخه‌ای برای چربی‌سوزی

چربی سوزی

کارشناسان می‌گویند نوشیدن حداقل 2 لیتر آب بدن انسان را سالم‌تر می‌سازد و او را مستعد بیماری‌های ناگهانی نخواهد کرد. بااینکه نوشیدن آب به خودی خود مفید است اما توصیه پزشکان نوشیدن آب گرم یا داغ است.

به گزارش سلامانه، natural news در گزارش اخیر خود به چند مورد از فواید نوشیدن آب داغ به هنگام خالی بودن معده برای پوست، مو و سلامتی عمومی پرداخته است:

رهایی از مشکلات مزمن: کمبود آب در بدن ممکن است به مشکلات حاد یبوست منجر شود چرا که مدفوع درون روده شما انباشته خواهد شد و به همین دلیل تحرک روده کند می‌شود. برای اجتناب از این مشکلات هر روز صبح یک لیوان آب گرم بنوشید.

سهولت هضم: نوشیدن آب سرد پس از وعده غذایی چربی موجود در غذای مصرفی شما را سفت می‌کند و موجب رسوب چربی روی دیواره‌های روده می‌شود که بعدها خطر ابتلا به سرطان روده را به دنبال دارد. بنابراین نوشیدن آب گرم به شما در تسریع هضم و سبک زندگی سالم‌تر کمک می‌کند.

سم زدایی: بزرگ‌ترین مزیت نوشیدن آب گرم زدودن سموم از بدن است. در صورتی که مشکل سوء هاضمه داشته باشید نوشیدن آب داغ به تصفیه کردن همه چیز کمک قابل توجهی می‌کند.

کاهش وزن: نوشیدن آب گرم متابولیسم را افزایش می‌دهد و به تجزیه کردن بافت چربی قرار گرفته در لایه زیرین پوست کمک می‌کند. نوشیدن آب داغ بهترین کار برای کاهش وزن است.

درمان فوق العاده برای سرما خوردگی، سرفه و گلو درد

گردش خون: نوشیدن آب گرم به افزایش گردش خون و سوزاندن چربی بدن و تجزیه رسوباتی که در سیستم عصبی موجود است کمک می‌کند.

انقباض‌ها و اسپاسم‌های قاعدگی: به دختران توصیه می‌شود که برای آرام شدن عضلات شکمی در زمان قاعدگی آب گرم یا حتی داغ بنوشند. این کار به درمان اسپاسم‌ها و انقباض‌های بدنشان کمک می‌کند.

و اما فواید سلامتی نوشیدن آب داغ یا گرم برای پوست و مو: جوان‌سازی پوست و کمک به جلوگیری از خشکی و دانه‌دانه شدن پوست، از بین بردن جوش و آکنه و دیگر مشکلات پوستی و نیز کمک به رشد طبیعی مو، مقاوم‌تر کردن آن و از بین برنده شوره سر.

امتیاز دهید

طراحی وبسایت و سئو توسط مهندس هرمزی ۰۹۳۶۰۶۱۳۸۱۲

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های اجتماعی