خوردن «ماکارونی» برای زنان خطرناک است!

ماکارونی

ماکاروني موجب افزايش تجمع اسيدهاي چرب و پايين آمدن سطح کلسترول خوب خون مي شود که اين موارد خود تحت تاثير ترشح هورمون زنانه استروژن فعال مي شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از واحد مرکزی خبر،متخصصان علوم تغذيه به اين نتيجه رسيدند که خوردن ماکاروني موجب بروز بيماريهاي قلبي و ايجاد اختلال در رگ‌هاي خوني زنان مي‌شود.

کارشناسان ايتاليايي متخصص تغذيه به اين نتيجه رسيدند که خوردن ماکاروني موجب بروز بيماريهاي قلبي و ايجاد اختلال در رگهاي خوني زنان مي شود. متخصصان مرکز بيماري هاي سرطاني ميلانو در ايتاليا با استناد به تاريخ بيماريهاي ثبت شده در پرونده سلامت هر يک از شرکت کنندگان در اين پژوهش و خوراکي هاي روزانه بيماران، اعلام کردند ماکاروني ضررهاي زيادي به بدن زنان وارد مي کند.

نتايج پژوهشها بيانگر اين است که خوردن ماکاروني بيشتر از مردان، به زنان آسيب مي زند به گونه اي که زياده روي در خوردن آن موجب بروز بيماريهاي قلبي و اختلال در رگ هاي خوني زنان مي شود که دانشمندان دليل آن را اختلال در ايجاد تعادل قند خون و در نتيجه آسيب ديدن قلب مي دانند.

علاوه بر آن، ماکاروني موجب افزايش تجمع اسيدهاي چرب و پايين آمدن سطح کلسترول خوب خون مي شود که اين موارد خود تحت تاثير ترشح هورمون زنانه استروژن فعال مي شود. دانشمندان اعلام کردند خطرناکترين نوع ماکاروني از آرد سفيد با کيفيت توليد مي شود.

امتیاز 3.5 از 5

طراحی وبسایت و سئو توسط مهندس هرمزی ۰۹۳۶۰۶۱۳۸۱۲

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های اجتماعی