چربی دور شکم تان را کم کنید تا رابطه جنسی تان بهتر شود!

چربی های دور شکم

چربی های دور شکم یکی از مشکلات انسان هایی است که اضافه وزن دارند. چربی های دور شکم برای شما مشکلات بسیاری را به همراه می آورند و این مشکلات عبارتند از :
چربی دور شکم تان را به دلایل زیر باید از بین ببرید
آیا می دانستید که یک فرد متوسط، حدود ۳۰ بیلیون سلول چربی دارد؟ و آیا می دانستید اکثر سلول های چربی بر روی شکم جمع می شوند؟ سلول های چربی نه تنها قطر شکم شما را افزایش می دهند، بلکه می توانند با مختل کردن فرایندهای مختلف بیولوژیکی باعث بیماری های مزمنی هم بشوند. از بسیاری جهات، دور کمر کم، نشان دهنده ی سلامت کلی بهتر است. هنگامی که بدنتان را تحت کنترل دارید، در واقع سلامت تان را کنترل می کنید. در ادامه دلایلی بیان می کنیم که چرا باید از همین حالا به سراغ آب کردن چربی شکمتان بروید.

چربی شکم از طول عمر شما می کاهد
تحقیقات نشان می دهد که بین بیماری های مزمن و دور کمر زیاد، رابطه ی مستقیمی وجود دارد. به گفته ی موسسه ملی بهداشت، مردانی که دور کمرشان ۱۰۰ سانت به بالاست، خطر ابتلا به بیماری قلبی و دیابت را در خود افزایش می دهند. اگر چه داشتن عضلات شکم صاف، سلامت کامل را تضمین نخواهد کرد، اما کاهش چربی بدن می تواند ریسک ابتلا به بیماری های بی شماری را کاهش دهد.

سازمان بهداشت جهانی تخمین می زند افرای که از بیماری کلیوی، سرطان، و اختلالات گوارشی می میرند، معمولا دور کمر بزرگتری دارند. افرادی که سبک زندگی بی تحرکی دارند، بعلت تعداد بالای سلول های چربی در بدنشان، در معرض خطر ابتلا به بیماری های خطرناک هستند.

 
چربی های دور شکم کیفیت زندگی جنسی شما را کاهش می دهد
عضلات قوی شکم برای داشتن یک زندگی جنسی بهتر بسیار اهمیت دارند. یک شکم باد کرده بر عملکرد شما در طول مقاربت جنسی تاثیر خواهد گذاشت، و باعث ایجاد نارضایتی بین شما و شریک زندگی تان می شود. یک میان تنه ی لاغرتر، وزن وارده بر روی باسن و پاها را در طول مقاربت کاهش می دهد و قدرت و استقامت را بهبود می بخشد. هنگامیکه شکم مانع کارایی شما باشد، رابطه جنسی، کمتر لذت بخش می شود.

 
چربی های دور شکم باعث درد مزمن پشت می شود
هنگامی که شکم بیش از حد بزرگ باشد، فشار روی ستون فقرات افزایش می یابد. یک هیکل لاغرتر به قوی نگه داشتن عضلات بدن که دردها و تیر کشیدن های متداول را کاهش می دهند کمک می کند. از سویی دیگر، عضلات ضعیف شکم، پشت پاها و ستون فقرات را بیش از حد می کشد. این به نوبه ی خود باعث یک ستون فقرات متزلزل می شود، و راه را برای کشیدگی عضلانی، درد مزمن پشت و مشکلات جدی ستون فقرات هموار می کند.
 
چربی دور شکم تان باعث اختلال در خواب می شود
شکم تان را کوچک کنید تا یک خواب شبانه ی خوب داشته باشید! شکم چاق باعث وقفه تنفسی در خواب می شود. این وقفه می تواند از چند ثانیه تا بیش از یک دقیقه طول بکشد. اگر چه این بیماری می تواند در میان افراد لاغر نیز اتفاق بیفتد، اما افرادی که دارای اضافه وزن هستند، بیشتر از اشخاصی با وزن متوسط، مستعد ابتلا به این اختلال می باشند. کسانی که از این بیماری رنج می برند، در روز بعد احساس خستگی و کوفتگی خواهند کرد.

چربی دور کمر تان باعث درد مزمن مفاصل می شود
داشتن یک شکم بزرگ به معنای حمل چند کیلو وزن اضافی است. هر زمانی که شما یک قدم بر می دارید، مفاصلتان در معرض فشار شدیدی قرار می گیرند. یک شکم چاق می تواند باعث درد باسن، زانو و پشت شود. ممکن است هنگامی که جوان تر هستید، متوجه اثرات چاقی شکمتان نشوید، اما هنگامیکه مسن تر شدید، متوجه خواهید شد که مفاصلتان شروع به ضعیف شدن می کنند.

مخصوصا مچ پا و پاها، صدمه ی زیادی خواهند دید. در نهایت، به علت درد مزمن مفاصل، قادر به انجام فعالیت های شدید نخواهید بود. ما توصیه می کنیم که برای مصون نگه داشتن خودتان از اختلالات مفاصل در آینده، ازهمین حالا بطور منظم ورزش کنید و مراقب وزنتان باشید. تمام این کارها با قوی کردن میان تنه آغاز می شود.

امتیاز 3.2 از 5

طراحی وبسایت و سئو توسط مهندس هرمزی ۰۹۳۶۰۶۱۳۸۱۲

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های اجتماعی