فواید ماساژ سر

ماساژ سر

اگر به دنبال روشی برای رسیدن به آرامش ذهنی هستید، بهترین روش ماساژ سر است. برای ماساژ سر، چند روغن خاص وجود دارند که می توانید از آنها کمک گرفته و از فواید آنها بهره ببرید.

روغن اسطوخودوس:
این روغن به عنوان تسکین دهنده پوست سر و موها شناخته شده است، و می توانید در طول شب از آن استفاده کنید. مقدار کافی از این روغن برداشته و به کف دست بزنید و بعد آن را خوب روی پوست سر ماساژ دهید. 15 دقیقه صبر کرده و بعد سر را بشوئید یا صبح روز بعد این کار را انجام دهید.

روغن زیتون:
این روغن باعث رشد بیشتر موها و تقویت پوست سر می شود. مقدار کمی روغن زیتون برداشته و به طور برابر روی پوست سر ماساژ دهید. اجازه دهید این روغن در طول شب روی سر مانده و بعد روز بعد آن را بشوئید.

روغن های آروماتراپی:
اگر آرامش و تسکین پوست سر برایتان مهم است، هیچ چیزی بهتر از روغن های آروماتراپی نیست. این روغن ها حاوی چندین نوع گیاه بوده و تضمین می کنند پوست سر به اندازه کافی مواد مغذی دریافت کرده و البته رشد موها هم سریع تر می شود.

روغن نارگیل:
برای افزایس جریان خون در پوست سر، می توانید از روغن نارگیل استفاده کنید. متخصصان می گویند این روغن احتمالا بهترین روغن برای احیای پوست سر و رشد بهتر موهاست.

امتیاز دهید

طراحی وبسایت و سئو توسط مهندس هرمزی ۰۹۳۶۰۶۱۳۸۱۲

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های اجتماعی