روش‌های لاغری و تناسب اندام بازیگران هالیوود

بازیگران هالیوود

دغدغه لاغری یکی از موضوعاتی است که همیشه عده زیادی با آن درگیر هستند. بیشتر افراد دلشان می‌خواهد خیلی زود و راحت لاغر شوند به همین دلیل ممکن است رژیم‌های عجیب و غریبی را امتحان کنند که احتمالا مورد استقبال سلبریتی‌ها و افراد مشهور بوده‌است زیرا آن‌ها از اندام ایده‌آلی برخوردارند و معمولا به جدیدترین روش‌ها دسترسی دارند. در ادامه چند رژیم غذایی معروف را که افراد مشهور برای لاغری از آن‌ها کمک گرفته‌اند، معرفی می‌کنیم.

رژیم غذایی کودک
صبحانه و ناهار در برنامه رژیم غذایی کودک حدود 14 شیشه غذای کودک است.این رژیم غذایی را «تریسی اندرسون» که یک مربی مشهور تناسب اندام است پیشنهاد داده و افراد بسیاری از ستاره‌های هالیوودی مانند «جنیفر آنیستون» و «ریس ویترسپون» از آن استفاده می‌کنند. این رژیم غذایی عجیب، توجه رسانه‌ها و افراد زیادی را برای لاغری به خود جلب کرده‌است.

رژیم غذایی 8-16
در این رژیم غذایی، فرد در هر روز 5 هزار کالری بین ساعت 10 صبح تا 6 بعد از ظهر دریافت می‌کند. یعنی مواد غذایی مورد نیاز خود را تنها طی 8 ساعت می‌تواند بخورد و 16 ساعت باقی‌مانده از روز را نباید چیزی بخورد. «هیوجکمن» به منظورکاهش وزن و عضله‌سازی برای ایفای یکی از نقش‌هایش از این رژیم غذایی استفاده کرد.

رژیم غذایی کلوچه
رژیم غذایی کلوچه‌ دکتر سیگال از سال 1970 میلادی وجود داشته‌است. در آن فرد می تواند روزانه شش کلوچه بخورد و برای شام از مرغ، ماهی یا یک غذای سالم استفاده کند. کلوچه‌هایی که در این رژیم استفاده می‌شود طعم‌های مختلفی مانند تکه‌های شکلات، جو، زغال اخته، موز یا نارگیل دارد.
«نیکول اسنوکی» از جمله افرادی است که رژیم غذایی کلوچه را امتحان کرده و از نتیجه آن راضی بوده‌است.

رژیم غذایی PH
طراحان این رژیم غذایی معتقدند غذاهای اسیدی مانند گوشت و لبنیات، فشار زیادی به بدن وارد می‌کند و باعث افزایش وزن و التهاب می‌شود به همین دلیل سبزیجات سبز را جایگزین آن‌ها کرده‌اند تا بدن قلیایی شود. «کیرستن دانست» از جمله کسانی است که برای لاغر شدن از این رژیم غذایی استفاده کرده‌است.

رژیم غذایی رنگی ۷ روزه
در این رژیم غذایی فرد باید در هرروز غذاهایی با یک رنگ مصرف کند. این رژیم با رنگ سفید شروع می‌شود و با قرمز، سبز، نارنجی، بنفش و زرد ادامه می‌یابد سپس تمام رنگ‌ها در روز هفتم برنامه استفاده می‌شوند.
جزئیات این رژیم غذایی، در کتابی به همین نام از «ویندی ویسل» ذکر شده است. تعدادی از هنر پیشه های معروف از جمله افرادی هستند که از این رژیم برای لاغری کمک گرفته‌اند.

رژیم غذایی حجمی
این رژیم غذایی را «باربارا رولز» استاد تغذیه دانشگاه ایالتی پنسیلوانیا طراحی کرده‌است که در آن از غذاهای کم کالری‌تر مانند شیر کم چرب، حبوبات، میوه‌های غیرنشاسته‌ای و سبزیجات استفاده می‌شود و مصرف غذاهای پرانرژی به حداقل می‌رسد.

رژیم غذایی میوه
در این رژیم غذایی همان‌طور که از نام آن می‌توان فهمید فقط از میوه و گاهی آجیل استفاده می‌شود. این رژیم مورد علاقه «استیو جابز» و «اشتون کوچر» بوده‌است اما به گزارش روزنامه گاردین، پیروی از این رژیم، کار اشتون کوچر را به‌دلیل مشکلات مربوط به لوزالمعده به بیمارستان کشید. منتقدان این رژیم معتقدند بدن انسان به تمام مواد مغذی نیاز دارد و زنده ماندن با میوه‌خواری تقریبا ناممکن است.

رژیم حجمی یک برنامه طولانی مدت است که در کنار آن باید ورزش کرد. رژیم غذایی حجمی تا حد زیادی به خوراکی‌هایی متکی است که حاوی آب فراوان هستند زیرا طراح آن معتقد است فقط نوشیدن برای یک رژیم غذایی سالم و اثربخش کافی نیست زیرا آب صرفاً تشنگی را برطرف می‌کند نه گرسنگی را

امتیاز دهید

طراحی وبسایت و سئو توسط مهندس هرمزی ۰۹۳۶۰۶۱۳۸۱۲

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های اجتماعی