چگونه سریع وزن کم کنیم

چگونه سریع وزن کم کنیم

1. مصرف شکر و نشاسته را کاهش دهید. قندها و نشاسته ها مواد اصلی در بیشتر غذاها و نوشیدنی ها هستند، بنابراین کاهش این مواد کالری دریافتی شما را تا حد زیادی کاهش می دهد.

2 . پروتئین، چربی و سبزیجات بخورید. هر یک از وعده های غذایی شما باید شامل یک منبع پروتئین، یک منبع چربی و سبزیجات کم کربوهیدرات باشد. تنظیم وعده های غذایی خود به این صورت به طور خودکار مصرف کربوهیدرات شما را به محدوده توصیه شده 20 تا 50 گرم در روز می رساند.

3. وزنه برداری 3 بار در هفته. وزنه برداری برای حفظ توده عضلانی و افزایش متابولیسم مهم است. شما باید سه بار در هفته وزنه برداری کنید، اگرچه ممکن است افراد مبتدی فقط با یک یا دو جلسه شروع کنند.

4 . تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT). تمرین تناوبی با شدت بالا (HIIT) نوعی تمرین هوازی است که برای سوزاندن حداکثر چربی در حداقل زمان طراحی شده است. با گنجاندن HIIT در روال تناسب اندام خود، می توانید چربی بیشتری نسبت به تمرینات قلبی سنتی بسوزانید.

رژیم غذایی و پیشرفت خود را دنبال کنید. پیگیری پیشرفت خود به شما انگیزه می دهد تا در مسیر خود بمانید و در صورت لزوم تغییرات مهمی ایجاد کنید. پیگیری پیشرفت شما همچنین یک راه عالی برای پاسخگویی به اهداف رژیم غذایی و ورزش است.

امتیاز دهید

طراحی وبسایت و سئو توسط مهندس هرمزی ۰۹۳۶۰۶۱۳۸۱۲

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های اجتماعی