لاغری آسان با این 12 راهکار ویژه

اندام جذاب

اختصاصی آبی روز: برای از دست دادن وزن اضافی خود خوردن قرص ها و مکمل های لاغری و انجام اعمال جراحی را به فراموشی بسپارید و در عوض با انجام تغییراتی کوچک در رژیم غذایی و روتین های روزانه به سوی اندامی متناسب گام بردارید. در اینجا 12 راهکار برای شروع یک تغییر خوب را برایتان  آورده ایم. به کار بستن این راهکارهای لاغری آسان است اما اثر بخشی آنها قطعی است.

1. به استقبال وعده های غذایی بروید 
وعده های غذایی تان را از زمان جلو بیاندازید تا غذا خوردن به امری اتوماتیک تبدیل شود و نه موضوعی ناگهانی و پیش بینی نشده! برای مثال از پیش تعیین کنید برای شام امشب یا ناهار فردا قرار است چه بخورید با به کاربستن این رویه همیشه می توانید غذای خود را زودتر آماده کنید و یا حداقل مواد اولیه مورد نیاز برای پخت غذای مورد نظرتان را از قبل تهیه کنید. درنتیجه احتمال آن کمتر است که مجبور شوید در لحظه آخر و به علت عدم آمادگی و یا کمبود وقت به یک انتخاب غذایی ناسالم تن دهید.

2. بلغور جو دوسر بخورید
جو دوسر از دوستان شما و یکی از راهکارهای بسیار ساده برای لاغری آسان است! خوردن یک فنجان جو دوسر در هنگام صبح از اینکه در بعد از ظهر دست به پرخوری بزنید جلو گیری خواهد کرد.

3. از خوردن چربی های سالم لذت ببرید
مواد غذایی  مانند زیتون، سالمون و گردو که حاوی چربی های سالم هستند سبب می شوند تا شما ولع خوردن نداشته باشید و حس رضایت به شما می دهند.

4. هیچ کدام از وعده های غذایی را حذف نکنید
حذف کردن وعده های غذایی سبب می شود تا بدن به فاز گرسنگی و ذخیره چربی برود که در این حالت سوزاندن کالری ها بسیار سخت خواهد شد. قطعا خوردن راهکاری راحتر برای لاغر شدن آسان است تا نخوردن!

5. خوردن آجیل در میان وعده
خوردن چند دانه آجیل به عنوان میان وعده سبب می شود تا قند خون ثابت بماند و برای مدت بیشتری سیر بمانید.

6. مدیتیشن
مدیتیشن سبب می شود تا شما با استرس های مزمن که می توانند سبب پرخوری و هوس خوردن مدام مواد غذایی پرکالری شوند مقابله کنید.

7. غذاها را بپزید اما سرخ نکنید
شاید شما عادت داشته باشید غذاها را سرخ کنید اما از یاد نبرید راه های دیگر و احتمالا سالمتری نیز برای پخت غذا وجود دارد همانند: کباب کردن و برشته کردن، بخارپز کردن، آبپز کردن، در فر گذاشتن و…

8. هوشمندانه تر خرید کنید
همیشه با یک لیست به خرید بروید و زمان کمی نیز برای آن اختصاص دهید زیرا با این روش احتمال کمتری وجود دارد به قسمت غذاهای آماده و فرآوری شده کشیده شوید.

9.  بدن خود را هیدراته نگه دارید
مواظب باشید که احساس تشنگی را با گرسنگی اشتباه نگیرید. هر زمان احساس گرسنگی کردید ابتدا یک لیوان آب بنوشید تا متوجه شوید آیا احساسی که دارید واقعا احساس گرسنگی است یا نه.

10. در برابر هوس های رستورانی مقاومت کنید
زمانی که به رستوران می روید از پیشخدمت بخواهید تا نان، پیش غذاها و یا اسنک های میکس پرکالری کنار غذا مانند چیپس و سس سالسا را یا بطور کلی و یا تا قبل از وعده اصلی نیاورد زیرا اگر گرسنه باشید ممکن است وسوسه شوید و کالری زیادی وارد بدنتان کنید.

11.  رابطه جنسی سالم
یک راهکار دیگر برای لاغری آسان داشتن رابطه جنسی سالم است! یک رابطه جنسی خوب و سالم علاوه بر اینکه به کنترل مقدار غذایی که می خورید کمک می کند ورزش بسیار خوبی نیز به شمار می رود. از این رو با داشتن یک رابطه جنسی خوب و پر انرژی پیش از شام های عاشقانه، از پرخوری پیشگیری کنید.

12.  بسته های آماده میان وعده برای مواقع اورژانسی
یک رژیم لاغری آسان رژیمی است که در آن به مواقع اورژانسی و حملات گرسنگی نیز اندیشیده شده باشد. از این رو از قبل برای خود بسته هایی از میان وعده های سالمی مانند آجیل ها، میوه ها و قطعات سبزیجات آماده کنید تا در مواقع ضروری و هنگام حملات گرسنگی جلوی هوس های ناسالم خود را بگیرید.

امتیاز 4 از 5

طراحی وبسایت و سئو توسط مهندس هرمزی ۰۹۳۶۰۶۱۳۸۱۲

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های اجتماعی