رژیم غذایی و زندگی دانشجویی

زندگی دانشجویی و رژیم غذایی

سن: 21 سال
وزن اولیه: 86 کیلوگرم
کاهش وزن: 9 کیلوگرم
مدت کاهش وزن: 4 ماه
یکی از دغدغه‌های زندگی من همیشه لاغر شدن بوده است. اما هر بار به بهانه‌ای، یکبار به علت حجم زیاد فعالیت‌های مدرسه، یکبار به علت شرکت در کنکور و دفعه دیگر به علت قبولی در دانشگاهی در شهرستان کاهش وزن را به تعویق انداخته بودم. تا اینکه پس از قبولی در دانشگاه از طریق اینستاگرام با سایت دکتر جراح زاده آشنا شدم و تصمیم گرفتم به علت زندگی در شهرستان به صورت اینترنتی از رژیم‌های کاهش وزن این سایت استفاده کنم.
با توجه به اینکه من در خوابگاه زندگی می‌کردم و در این شرایط امکانات و وقت کافی جهت پخت و پز نداشتم برایم مهم بود که رژیم از قابلیت انعطاف‌پذیری خوبی برخوردار باشد. خوشبختانه از این نظر رژیم‌های سایت جراح زاده قابل تنظیم و قابل تغییر بودند. بنابراین من می‌توانستم از بیشتر غذاهایی که در خوابگاه ارائه می‌شد استفاده کنم. من فقط از غذاهایی که خیلی سرخ شده یا پرچرب بود استفاده نمی‌کردم و در آن روزها طبق برنامه رژیم آشپزی می‌کردم.
رژیم‌ها به نحوی تنظیم شده بود که به خوبی سیر می‌شدم و در طول روز احساس ضعف و خستگی نداشتم. علاوه بر این هرگاه سوالی برایم پیش می‌آمد می‌توانستم از طریق ایمیل بپرسم. خوشبختانه در اولین تلاشی که جهت کاهش وزن داشتم و به کمک رژیم‌های سایت خانم دکتر موفق شدم در مدت 4 ماه 9 کیلوگرم از وزن خود را کاهش دهم و تصمیم دارم که تا رسیدن به وزن مناسب این روند را ادامه دهم. یکی از دلایلی که سبب شد من به این رژیم پایبند بمانم این بود که رژیم‌ها به گونه‌ای طراحی شده بود که بر اساس شرایط زندگی‌ام قابل تغییر بود. این امر باعث می‌شد بتوانم برای مدت طولانی رژیم را رعایت کنم، بی‌آنکه لازم باشد شرایط زندگی‌ام را خیلی تغییر دهد.

امتیاز دهید

طراحی وبسایت و سئو توسط مهندس هرمزی ۰۹۳۶۰۶۱۳۸۱۲

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های اجتماعی