رازهایی درباره پوست که هر زنی باید بداند

پوست

مهم نیست که چقدر از پوستتان مراقبت می کنید، همیشه چیزی وجود دارد که شما را نگران کرده و آزار می دهد! رازهایی مهم درباره پوست که هر زنی لازم است بداند و رعایت کند.

از بروز رنگدانه ها، لکه ها و آکنه گرفته تا اسکار، جوش و کک و مک. بیشتر زنان از مجموعه مشکلات پوستی رنج برده و در فکر امتحان کردن لوسیون های جدید و کرم های ضدجوش هستند. فقط تعداد انگشت شماری از زنان وجود دارند که از نعمت پوستی بی عیب و نقص بهره مند هستند و اگر شما به این گروه خوش شانس تعلق ندارید، پس باید این کارها را انجام دهید:

-ضدآفتاب: شاید بارها و بارها به گوشتان خورده باشد که باید از کرم ضدآفتاب استفاده کنید، اما آیا هر روز در طول سال کرم ضدآفتاب می زنید؟ بیشتر زنان به این سوال جواب منفی می دهند. استفاده از ضدآفتاب به معنی محافظت از صورت و دستها در برابر اشعه های مضر UV است که می توانند در سکوت کامل به پوست صدمه جبران ناپذیری وارد کنند. کرم ضدآفتاب با SPF30 برای انواع پوست مناسب است.

-آشپزخانه را فراموش نکنید: آشپزخانه شما گنجینه ای برای زیبایی پوستتان است. پوست زیبا از درون بدن نشات میگیرد، پس وقتی صحبت از سلامتی پوست به میان می آید، چیزی که میخورید خیلی مهم می شود.میوه ها و سبزیجات تازه برای داشتن پوستی درخشان و براق لازم است. رژیم غذاییتان را تغییر دهید تا تفاوتی که در پوستتان ایجاد می شود را حس کنید.

-بدون آب نمانید: متخصصان زیبایی اغلب به مراجعان خود توصیه می کنند که آب کافی بنوشند اما متاسفانه بیشتر زنان به این توصیه ارزشمند گوش نمی کنند. کم آبی می تواند پوست را خشک و پوسته پوسته کند. همیشه یک بطری آب همراه داشته باشید و حتی زمان هایی که احساس تشنگی هم نمی کنید از آن بنوشید.

-صورتتان را بیش از حد نشویید: برخی زنان هستند که در طول روز بارها و بارها صورتشان را می شویند. متخصصان می گویند این کار در دراز مدت فقط به پوست صدمه می زند. دوبار شستشوی صورت در طول روز کافیست تا گرد و غبار و آرایش را از بین ببرد.

-سالانه به چکاپ بروید: بعد از سن 30 سالگی، هر زنی باید سالانه آزمایش های مربوط به دهانه رحم، تخمدان، سینه و آزمایش تعیین سطح قند خون را انجام دهد.

امتیاز دهید

طراحی وبسایت و سئو توسط مهندس هرمزی ۰۹۳۶۰۶۱۳۸۱۲

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های اجتماعی