اصول صحیح سوزاندن چربی ها

رژیم غذایی

تمرینات هوازی : در هفته ۳-۴ بار تمرینات هوازی را به مدت ۲۰-۳۰ دقیقه در هر جلسه انجام دهید ، هر نوع تمرین هوازی را که دوست دارید و ترجیح می‌دهید میتوانید انجام دهید نظیر پیاده روی ، دو ، دوچرخه سواری‌ یا شنا ، نکته مهمی‌ که باید به یاد داشته باشید این است که تمرینات هوازی باید لذت بخش باشند.

واقعاً مهم نیست که چه ورزش هوازی را انجام می‌دهید ، مهم این است که شما در حال سوزاندن کالری هستید ، یک شکم صاف در آشپز خانه ساخته میشود پس مهمترین چیز که باید به آن توجه کنیم رژیم غذایی مناسب است ، شما میتوانید تمرینات هوازی را صبح زود ، روز‌های غیر تمرینی یا بعد از تمرینات با وزنه خود انجام دهید.

برنامه غذایی صحیح : کم خوردن کافی‌ نیست ، برای داشتن ظاهری خوب و متناسب باید از وجود غذاهای سالم در برنامه غذایی خود اطمینان حاصل کنید و از کم خوری پرهیز کنید ، اکثر زنان پروتئین و چربی‌‌های سالم را به اندازه مصرف نمیکنند و مدتی پس از رژیمشان بدنشان لاغر و نحیف و عضلاتشان شل میشود.

کالری ها : اگر به دنبال کاهش وزن هستید با خوردن 1500 کالری در روز شروع کنید ، هدف شما کم کردن وزن به میزان 1 کیلوگرم در هفته می‌باشد ، اگر با سرعت بیشتر از این وزن کم کنید بدن شما ماهیچه‌های خود را نیز از دست خواهد داد در نتیجه این کار بدنی نحیف و لاغر با عضلاتی شل و نرم خواهید داشت ، بنابرین به سرعت وزن کم نکنید!

پروتئین : اطمینان حاصل کنید که حداقل در روز ۱۰۰ گرم پروتئین مصرف کنید ، پروتئین باعث حفظ ، ترمیم و ساخت بافتهای ماهیچه ای‌ میشود ، خیلی‌ از خانم‌ها در تخمین میزان مصرف پروتئین روزانه خود اشتباه میکنند و کمتر از حد مورد نیاز مصرف میکنند ، اگر برایتان سخت است که در روز ۱۰۰ گرم پروتئین دریافت کنید استفاده از مکمل‌های پروتئینی را مد نظر قرار دهید.

چربی‌‌های سالم : اطمینان حاصل کنید که حدود ۲۰ درصد از کالری مصرفی روزانه شما از چربی‌‌های سالم مانند مغزهای آجیل و … باشد ، چربی‌‌های سالم برای کارکرد مناسب هورمون ها ، مغز، چربی‌ سوزی و خیلی‌ موارد دیگر ضروری میباشند.

کربوهیدرات ها : از مصرف شکر سفید و آرد سفید به طور کامل به دور باشید و به جای آنها از مواد غذایی دارای کربوهیدرات نظیر جو، برنج ، میوه‌ها و سبزیجات استفاده کنید.

امتیاز دهید

طراحی وبسایت و سئو توسط مهندس هرمزی ۰۹۳۶۰۶۱۳۸۱۲

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های اجتماعی