طرز تهیه یک نوشیدنی موثر برای داشتن شکمی صاف

شکم صاف و زیبا

 بادمجان یکی از سبزیجات خوشمزه است که در وعده های غذایی مصرف می شود. نکته جالب توجه ای که در این نوع از سبزیجات کشف شده این است که بادمجان به کسانی که قصد لاغر شدن دارند کمک می کنند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسکانیوز با بادمجان انواع مختلفی از غذا ها را تهیه می کنند. طبخ ان در فر و بخارپز کردن آن که باعث حفظ مواد مغذی و از دست نرفتن منابع معدنی آن می شود مناسب تر است. اما در ادامه به این موضوع پرداخته می شود که برای اب کردن چربی های دور شکم مصرف بادمجان تاثیر گذار می باشد.

میوه ها و سبزیجات برای کسانی که درصدد لاغری هستند بارها و بارها یشنهاد شده است اما کم تر به تاثیر بادمجان در این مورد اشاره شده است. بادمجان حاوی آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی مختلف مانند پتاسیم و ویتامین است. هر 100 گرم از بادمجان فقط 20 کالری وارد بدن می کند و به بهترین شیوه شما را سیر می کنند که در چهارچوب یک رژیم مناسب بادمجان بسار کمک کننده است و هم پای خوبی برای لاغری به حساب می اید.

بادمجان حاوی میزان قابل توجهی آب است. این سبزی فوق العاده پرخاصیت به بهبود جریان خون هم کمک بسیاری می کند و بواسطه فیبرهایی که دارد بدن را تمیز و میزان قند و کلسترول خون را کاهش می دهد.

بادمجان در گروه دیوروتیک ها (ادرارآور) قرار می گیرد که باعث کاهش حالت احتباس آب و بهبود فعالیت کلیه ها می شود علاوه بر این باعث ترشح صفرا شده و از کم خونی به ویژه در خانم ها جلوگیری می کند.

اگر به دنبال بهتر شدن وضعیت پوست خود هم هستید مصرف بادمجان را در وعده های غذایی خود قرار دهید. استفاده ی موضعی از بادمجان هم برای کاهش سوزش آفتاب سوختگی موثر است.

تنها نکته ای که در مصرف بادمجان و طبخ آن باید در نظر بگیرید این است که پخت آن را به فر و دستگاه های بخار پز واگذار کنید و از مقدار کمی روغن زیتون استفاده کنید چون روش سنتی سرخ کردن و بعد طبخ بادمجان ان هم به شیوه ی غوطه ور کردن ان در روغن اصلا صحیح نیست.

آب بادمجان برای داشتن شکم صاف و بدون چربی کمک کننده است. برای مصرف بادمجان به این منظور یک عدد بادمجان بزرگ را خرد کنید و داخل یک ماهی تابه بریزید مقداری آب به آن اضافه کنید بطوری که روی بادمجان ها با آب پوشیده شود و اجازه دهید به مدت 5 دقیقه روی حرارت بجوشد سپس شعله را خاموش کنید و اجازه دهید که محتوی ظرف به دمای طبیعی برسد در نهایت آب بادمجان را صاف کنید درون یک شیشه بریزید و هرر روز 3 تا 4 لیوان از این مایع را میل کنید.

برای مصرف راحت تر هم می توانید از مقدار کمی آب پرتغال طبیعی استفاده کنید و به مایع اصلی اضافه کنید.

امتیاز 1 از 5

طراحی وبسایت و سئو توسط مهندس هرمزی ۰۹۳۶۰۶۱۳۸۱۲

اشتراک گذاری مقاله

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

رسانه های اجتماعی