رژیم آنلاین

جدیدترین اخبار

رژیم آنلاین

دختر جوان

یک دانشجوی دختر 21 ساله انگلیسی پس از مصرف یک دوز بسیار بالا از قرص‌های رژیمی برای لاغری که از اینترنت خریداری کرده بود به دلیل حساسیت ناشی از آن جان خود را از دست داده است.

گفتنی است، این دختر به صورت تصادفی مقادیر بسیار زیادی از قرص لاغری را مصرف کرده که سبب افزایش ناگهانی سوخت و ساز در بدن او، افزایش درجه حرارت بسیار زیاد و مرگ او شده است.

پزشکان با وجود رساندن او به بیمارستان نتوانستند جان او را نجات دهند و او در اثر شدت جراحات جان خود را از دست داده است.

پزشکان علت مرگ او را مسمومیت شدید به یک ماده سمی به نام DNP که هنوز هیچ پاد‌ذهری برای خنثی سازی آن پیدا نشده است اعلام کرده‌اند.

افزایش حرارت ناشی از مسمومیت سبب سوختگی این دختر از درون بدن و سوختن اعضای بدن او شده است.

 در حال حاضر مادر این دختر می‌خواهد ماجرای مرگ دختر خود را در دنیا مطرح و از خطرات مصرف داروهای لاغری مردم دنیا را آگاه کند.

Submit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to Twitter

نوشتن دیدگاه

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید